Бензин з октановим числом 100 приваблює багатьох власників сучасних автомобілів, адже його створено спеціально для турбодвигунів та моторів із прямим упорскуванням. Завдяки підвищеній стійкості до детонації двигун може працювати під великим навантаженням без ризику пошкоджень.
На потужних авто такий перехід справді відчутний: приріст може досягати 10-15% потужності, розгін скорочується майже на пів секунди, а витрати палива зменшуються на 5-6%. Додатковим плюсом є більша кількість миючих присадок, що підтримують чистоту паливної системи.
Втім, головним орієнтиром завжди залишається інструкція виробника. Якщо в документації вказано саме А-100, варто його використовувати. Якщо ж рекомендоване паливо – А-92 чи А-95, то переплата не матиме сенсу, адже електроніка звичайних моторів не “помітить” різниці, і ні економії, ні приросту динаміки ви не отримаєте.
Для старіших автомобілів використання А-100 може навіть нашкодити: через підвищену температуру згоряння зростає ризик перегріву й передчасного зносу деталей. Тому міський седан або кросовер, розрахований на А-95, не виграє від високооктанового бензину, а водій просто витратить зайві гроші.
Таким чином, користь від А-100 є лише у випадках, коли цього прямо вимагає виробник. В інших ситуаціях його використання перетворюється радше на дорогий експеримент, ніж на реальну вигоду.
Hyundai Palisade відкликають через проблеми з ременями безпеки. Південнокорейська компанія оголосила масштабний відгук, який стосується…
Ще десять років тому електромобіль був предметом розкоші. Сьогодні ринок пропонує широкий вибір компактних моделей,…
Універсали, які завжди були золотою серединою між кросоверами та седанами, поступово йдуть у минуле. Проте…
Багато водіїв переконані, що патрульні не мають підстав зупиняти їх без явного порушення. Проте практика…
Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував результати оновленого краш-тесту для Tesla Model 3 2025…
Сучасні автомобілі буквально переповнені кнопками та сенсорними елементами, однак далеко не всі вони активно використовуються…
Leave a Comment