Правильне тиск у шинах значно підвищує безпеку руху, особливо за високої швидкості. Однак багато автолюбителів рідко перевіряють накачування коліс, покладаючись на те, що в сервісі виставили правильні значення. Власник шиномонтажу розповів журналістам, який тиск вважається оптимальним для шин.
Кожен виробник вказує рекомендований рівень тиску конкретної моделі автомобіля. Зазвичай воно має перевищувати 2,2 атмосфери. Зміна тиску впливає на поведінку машини: при перекачаних шинах кермо стає більш чуйним, а автомобіль – жорсткішим і стійкішим на дорозі. Однак це прискорює зношування ходової частини, оскільки навантаження від нерівностей дороги лягає на неї сильніше.
У той же час, при недокачаних шинах погіршується реакція автомобіля на кермо, але збільшується площа контакту з дорогою, що покращує зчеплення та дозволяє легше долати нерівності. Але через це шини швидше зношуються. Оптимально регулювати тиск залежно стану дорожнього покриття. Наприклад, при русі м’яким грунтом рекомендується знизити його до 1,8 атмосфери для кращого зчеплення.
При цьому важливо регулярно перевіряти показник тиску, оскільки температура довкілля впливає його рівень. Кожен водій повинен мати насос для підкачування шин до потрібних значень. Незбіг тиску на колесах, розташованих на одній осі, може призвести до швидкого зносу елементів підвіски і погіршити керованість автомобіля.
Американська компанія Lucid готується здивувати публіку на престижному автосалоні Pebble Beach Concours d'Elegance, де буде…
Більшість власників автомобілів усвідомлюють, що чистота та якість моторної оливи безпосередньо впливають на безперебійну роботу…
Ще кілька років тому Mercedes із гордістю заявляв про намір повністю перейти на електромобілі до…
Молоді водії часто обирають автомобілі за потужністю, проте цей показник не повинен бути єдиним критерієм…
Volvo підтвердила плани третього покоління XC90, яке буде доступне як Plug-in-Hybrid з подовженим запасом ходу.…
За 25 років виробництва кросоверів, починаючи з дебюту BMW X5 у 1999 році, баварська марка…
Leave a Comment