Звичайному водієві можливо непросто зрозуміти, який акумулятор купувати для машини. Адже кальцієвий рекламується як найкращий вибір, AGM як найнадійніший, а EFB як той, що підходить всім. Але що насправді?
Подібні батареї менше схильні до втрати електроліту. Тобто вам не доведеться заливати воду, постійно перевіряти рівень кислоти. Також у них потужніший пусковий струм. У той самий час вони погано переносять глибокі розряди. Брати такі акумулятори варто, якщо у вас сучасне авто з нормальною електричною системою (без стрибків напруги) і ви не забуваєте вимикати світло в салоні.
Сурм’янисті відмінно підходять для старих машин, у яких зарядка не завжди стабільна. При цьому такі батареї потрібно доглядати: перевіряти рівень електроліту, доливати при необхідності. Загалом служать ці акумулятори 3-4 роки.
Гібридні акумулятори мають переваги сурм’янисті та недоліки кальцієвих.
Ці акумулятори підходять для машин із системою «старт-стоп». AGM має хороші пускові характеристики, вони краще справляються з глибокими розрядами, більш довговічні. У той же час вони дорогі, важкі, погано переносять високу напругу.
EFB коштують дешевше, ніж AGM. За характеристиками вони схожі. Прослужити EFB можуть 10-12 років.
В Україні пішоходи також несуть відповідальність за безпеку на дорогах. Дотримання правил дорожнього руху важливе…
З початку 2025 року сервісні центри МВС України видали 206 609 посвідчень водія, з яких…
Компанія BMW, згідно з останніми повідомленнями, має намір кардинально змінити зовнішній вигляд у багатьох моделей…
Зупинка автомобіля поліцією — звичне явище на дорогах. Хоча патрульні зобов'язані діяти відповідно до норм…
За підсумками минулого року Toyota RAV4 стала третьою за кількістю проданих автомобілів у світі, досягнувши…
З 2 квітня в США вводять 25% мита на автомобілі, що імпортуються. У зв'язку з…
Leave a Comment