Звичайному водієві можливо непросто зрозуміти, який акумулятор купувати для машини. Адже кальцієвий рекламується як найкращий вибір, AGM як найнадійніший, а EFB як той, що підходить всім. Але що насправді?
Подібні батареї менше схильні до втрати електроліту. Тобто вам не доведеться заливати воду, постійно перевіряти рівень кислоти. Також у них потужніший пусковий струм. У той самий час вони погано переносять глибокі розряди. Брати такі акумулятори варто, якщо у вас сучасне авто з нормальною електричною системою (без стрибків напруги) і ви не забуваєте вимикати світло в салоні.
Сурм’янисті відмінно підходять для старих машин, у яких зарядка не завжди стабільна. При цьому такі батареї потрібно доглядати: перевіряти рівень електроліту, доливати при необхідності. Загалом служать ці акумулятори 3-4 роки.
Гібридні акумулятори мають переваги сурм’янисті та недоліки кальцієвих.
Ці акумулятори підходять для машин із системою «старт-стоп». AGM має хороші пускові характеристики, вони краще справляються з глибокими розрядами, більш довговічні. У той же час вони дорогі, важкі, погано переносять високу напругу.
EFB коштують дешевше, ніж AGM. За характеристиками вони схожі. Прослужити EFB можуть 10-12 років.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment