Звичайному водієві можливо непросто зрозуміти, який акумулятор купувати для машини. Адже кальцієвий рекламується як найкращий вибір, AGM як найнадійніший, а EFB як той, що підходить всім. Але що насправді?
Подібні батареї менше схильні до втрати електроліту. Тобто вам не доведеться заливати воду, постійно перевіряти рівень кислоти. Також у них потужніший пусковий струм. У той самий час вони погано переносять глибокі розряди. Брати такі акумулятори варто, якщо у вас сучасне авто з нормальною електричною системою (без стрибків напруги) і ви не забуваєте вимикати світло в салоні.
Сурм’янисті відмінно підходять для старих машин, у яких зарядка не завжди стабільна. При цьому такі батареї потрібно доглядати: перевіряти рівень електроліту, доливати при необхідності. Загалом служать ці акумулятори 3-4 роки.
Гібридні акумулятори мають переваги сурм’янисті та недоліки кальцієвих.
Ці акумулятори підходять для машин із системою «старт-стоп». AGM має хороші пускові характеристики, вони краще справляються з глибокими розрядами, більш довговічні. У той же час вони дорогі, важкі, погано переносять високу напругу.
EFB коштують дешевше, ніж AGM. За характеристиками вони схожі. Прослужити EFB можуть 10-12 років.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment