Звичайному водієві можливо непросто зрозуміти, який акумулятор купувати для машини. Адже кальцієвий рекламується як найкращий вибір, AGM як найнадійніший, а EFB як той, що підходить всім. Але що насправді?
Подібні батареї менше схильні до втрати електроліту. Тобто вам не доведеться заливати воду, постійно перевіряти рівень кислоти. Також у них потужніший пусковий струм. У той самий час вони погано переносять глибокі розряди. Брати такі акумулятори варто, якщо у вас сучасне авто з нормальною електричною системою (без стрибків напруги) і ви не забуваєте вимикати світло в салоні.
Сурм’янисті відмінно підходять для старих машин, у яких зарядка не завжди стабільна. При цьому такі батареї потрібно доглядати: перевіряти рівень електроліту, доливати при необхідності. Загалом служать ці акумулятори 3-4 роки.
Гібридні акумулятори мають переваги сурм’янисті та недоліки кальцієвих.
Ці акумулятори підходять для машин із системою «старт-стоп». AGM має хороші пускові характеристики, вони краще справляються з глибокими розрядами, більш довговічні. У той же час вони дорогі, важкі, погано переносять високу напругу.
EFB коштують дешевше, ніж AGM. За характеристиками вони схожі. Прослужити EFB можуть 10-12 років.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment