Раніше багато автовласників масово переходили на газомоторне паливо, щоб заощаджувати гроші. Однак зараз багато хто змінив до нього ставлення, оскільки було виділено велику кількість недоліків. Експерти перерахували сім основних з них, які є найчастішими причинами відмови від встановлення ГБО на легкові автомобілі.
Так, для автовласників компактних машин B та C класу подібні установки найчастіше не підходять через те, що доведеться відмовитися від використання багажника, оскільки його займе балон. Установка ГБО не рекомендована також автовласникам, чиї машини знаходяться на гарантії. У випадках коли автомобіль найчастіше використовується для коротких переміщень, перехід на газове паливо не окупає себе. Крім того, встановлення обладнання вимагає великих витрат на купівлю, проведення спеціальних робіт, а також легалізацію. Окупність їх займає близько 5 років.
Автовласники також зазначають, що двигун, розроблений для роботи на бензині, не здатний видавати всю свою потужність під час роботи на газі. Крім того, заправки буває важко знайти. Якщо автомобіль залишається на зберігання в підземному гаражі, необхідно дотримуватись особливої обережності. Багато паркінгів забороняють пропуск таких машин, оскільки існує високий ризик витоку газу, він накопичується внизу, тому що важчий за повітря.
Вигода від переходу на ГБО відчувається лише за умови встановлення обладнання на комерційний транспорт, коли автомобіль експлуатується на далекі відстані. При цьому потрібно пам’ятати, що обслуговування та ремонт часто обходяться дорожче, ніж у звичайного бензинового автомобіля.
Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Leave a Comment