Деякі автовласники глибоко переконані, що моторне масло в металевих банках набагато краще за варіанти в пластикових каністрах. Чи так це насправді і в чому полягає різниця між двома варіантами упаковок у розмові з журналістами, розповів моторист мережевого автосервісу. Він пояснив, чому краще купувати варіанти в металевих банках і чи є різниця в якості аналогів у пластиці.
Насправді, якщо говорити про якість, різниці немає. А якщо ні, то моторні масла в пластикових каністрах взагалі були б заборонені до продажу. Справа у виробниках. На заводах використовують певні типи тари, враховуючи обладнання, що застосовується. Деякі компанії просто не хочуть переходити на інші варіанти, інакше доведеться перебудовувати технологічні процеси.
При цьому багато хто знає, що масло в металевих банках може бути дорожчим, ніж у пластиці. Справа тут у вартості самої упаковки, оскільки метал обходиться дорожче. Крім того, часто порівнюють різних виробників, якщо масло в банці з Японії, воно в будь-якому випадку буде дорожчим, ніж у пластику з України.
При цьому металеві банки мають свої переваги. Такі масла рідше підробляють, тому що вони обходяться дорожче. При цьому цей тип тари зберігає техрідину від потрапляння сонячних променів. Мастила в пластикових упаковках необхідно зберігати при кімнатній температурі в герметичному вигляді, захищаючи від прямого влучення сонця, щоб вони не втратили свої властивості.
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Leave a Comment