Багато власників автомобілів з автоматичною коробкою передач вважають, що режиму паркінг цілком достатньо, тому ніколи не використовують ручник на парковці. Таким чином вони завдають суттєвої шкоди трансмісії свого транспортного засобу. Автоінструктор Із 15-річним стажем розповів у розмові з журналістами, чому таким чином можна вивести з ладу АКПП.
При режимі паркування на автоматичній трансмісії технічна сторона питання виглядає так: при встановленні селектора в зазначений режим спрацьовує механізм, пов’язаний з вихідним валом і шестернею, що блокується невеликим штирьком. Якщо розглядати принцип дії ручного гальма, то він стискає гальмівні колодки, блокуючи колеса машини.
Навіть недосвідченому автовласнику буде зрозуміло, що другий варіант надійніший і може краще утримувати автомобіль на одному місці. Це не означає, що режим паркінгу не є корисним, його можна використовувати без ручного гальма на стоянках, що мають рівну поверхню без ухилу. Якщо поверхня нерівна, потрібно після закінчення руху натиснути на гальмо, підняти ручник, перевести селектор коробки на нейтральний режим, опустити педаль гальма, після чого перевести коробку в режим паркінг. Перед тим, як почати рух, порядок дій буде зворотним: спочатку потрібно натиснути на гальмо педаль, опустити ручний, перевести коробку передач в положення Drive, відпустити педаль гальма і їхати.
Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш…
Обгін - один із найнебезпечніших маневрів на дорозі, де навіть одна помилка може коштувати життя.…
Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…
Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…
Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…
Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…
Leave a Comment