У більшості великих міст країни попадання в пробку є загальноприйнятою нормою. Однак при цьому значно зношується автоматична трансмісія. Автомеханік розповів, чому в пробках слід переводити машину в спортивний режим, а також пояснив, які вузли зношуються найшвидше при попаданні в щільний міський трафік.
Рух у пробках пов’язане з різкими перемиканнями передач залежно від можливостей, що з’явилися. Іноді водій різко прискорюється до 40 кілометрів на годину, в деяких випадках же повзе по міліметрі за транспортним засобом, що йде попереду.
У цьому випадку трансмісія для економії палива перемикається на другу передачу вже на оборотах в межах 1200. На роботизованих коробках передач постійно прослизає зчеплення. У стандартних гідротрансформаторних трансмісіях безперервно включаються та вимикаються фрикціони, що призводить до підвищеного зносу.
У багатьох машинах є спеціальний спортивний режим, суть якого полягає у підвищенні продуктивності транспортного засобу та пізнішому перемиканні на другу передачу. Це відбувається в діапазоні оборотів від 2000 до 2500. Таким чином коробка страждає менше, зменшується її знос. При цьому трохи збільшується витрата палива, проте показник досить незначний у порівнянні з розміром коштів, які доведеться витратити на ремонт коробки.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment