У більшості великих міст країни попадання в пробку є загальноприйнятою нормою. Однак при цьому значно зношується автоматична трансмісія. Автомеханік розповів, чому в пробках слід переводити машину в спортивний режим, а також пояснив, які вузли зношуються найшвидше при попаданні в щільний міський трафік.
Рух у пробках пов’язане з різкими перемиканнями передач залежно від можливостей, що з’явилися. Іноді водій різко прискорюється до 40 кілометрів на годину, в деяких випадках же повзе по міліметрі за транспортним засобом, що йде попереду.
У цьому випадку трансмісія для економії палива перемикається на другу передачу вже на оборотах в межах 1200. На роботизованих коробках передач постійно прослизає зчеплення. У стандартних гідротрансформаторних трансмісіях безперервно включаються та вимикаються фрикціони, що призводить до підвищеного зносу.
У багатьох машинах є спеціальний спортивний режим, суть якого полягає у підвищенні продуктивності транспортного засобу та пізнішому перемиканні на другу передачу. Це відбувається в діапазоні оборотів від 2000 до 2500. Таким чином коробка страждає менше, зменшується її знос. При цьому трохи збільшується витрата палива, проте показник досить незначний у порівнянні з розміром коштів, які доведеться витратити на ремонт коробки.
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Leave a Comment