У більшості великих міст країни попадання в пробку є загальноприйнятою нормою. Однак при цьому значно зношується автоматична трансмісія. Автомеханік розповів, чому в пробках слід переводити машину в спортивний режим, а також пояснив, які вузли зношуються найшвидше при попаданні в щільний міський трафік.
Рух у пробках пов’язане з різкими перемиканнями передач залежно від можливостей, що з’явилися. Іноді водій різко прискорюється до 40 кілометрів на годину, в деяких випадках же повзе по міліметрі за транспортним засобом, що йде попереду.
У цьому випадку трансмісія для економії палива перемикається на другу передачу вже на оборотах в межах 1200. На роботизованих коробках передач постійно прослизає зчеплення. У стандартних гідротрансформаторних трансмісіях безперервно включаються та вимикаються фрикціони, що призводить до підвищеного зносу.
У багатьох машинах є спеціальний спортивний режим, суть якого полягає у підвищенні продуктивності транспортного засобу та пізнішому перемиканні на другу передачу. Це відбувається в діапазоні оборотів від 2000 до 2500. Таким чином коробка страждає менше, зменшується її знос. При цьому трохи збільшується витрата палива, проте показник досить незначний у порівнянні з розміром коштів, які доведеться витратити на ремонт коробки.
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Leave a Comment