Автовласники зазначають, що ще кілька років тому автомобілі виготовляли з такого міцного металу, який досі не іржавіє. Зараз все змінилося. Власник кузовного автосервісу розповів журналістам, чому зараз кузови машин стали іржавіти вже після 3-5 років експлуатації транспортного засобу, а капот можна продавити пальцями.
Із запуском масового виробництва автомобілів змінилися й цілі виробників. Крім того, посилилися екологічні норми, через які сильно змінився підхід до виробництва ТЗ. Насамперед це позначилося на металі капота. Тепер його розробляють таким чином, щоб при наїзді на пішохода він сміявся, що дозволяє зробити м’якший удар і запобігти серйозному пошкодженню здоров’я. Тому бампери роблять пластиковими, щоб при зіткненні були тільки забиття без серйозних пошкоджень, які можуть бути від металевих.
Крім того, в сучасних машинах набагато більше прихованих порожнин, де накопичується бруд, що викликає корозію. Маркетологи також розрахували і життєвий цикл машин, якщо раніше автовласники експлуатували їх по два десятиліття, то зараз змінюють кожні 3-5 років. Таким чином, кузов розробляється з огляду на можливість нормально прослужити протягом цього часу.
Крім того, з метою економії виробники не роблять ретельної обробки від корозії, але дороги нашої країни взимку постійно посипають реагентами, які викликають іржу на днищі, крилах та порогах машин.
Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…
Під час зупинки на дорозі поліцейський може ставити багато питань, але на два з них…
Компанія Nissan офіційно відмовилася від планів виробництва електромобілів у США, зокрема скасувала запуск двох нових…
Jaguar Land Rover анонсувала відродження моделі Freelander, яка буде побудована на базі китайського Chery. Виробництво…
Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом.…
Восени водії часто стикаються з проблемою запотівання скла, особливо вранці, коли вікна вкриваються вологим туманом.…
Leave a Comment