Автовласники зазначають, що ще кілька років тому автомобілі виготовляли з такого міцного металу, який досі не іржавіє. Зараз все змінилося. Власник кузовного автосервісу розповів журналістам, чому зараз кузови машин стали іржавіти вже після 3-5 років експлуатації транспортного засобу, а капот можна продавити пальцями.
Із запуском масового виробництва автомобілів змінилися й цілі виробників. Крім того, посилилися екологічні норми, через які сильно змінився підхід до виробництва ТЗ. Насамперед це позначилося на металі капота. Тепер його розробляють таким чином, щоб при наїзді на пішохода він сміявся, що дозволяє зробити м’якший удар і запобігти серйозному пошкодженню здоров’я. Тому бампери роблять пластиковими, щоб при зіткненні були тільки забиття без серйозних пошкоджень, які можуть бути від металевих.
Крім того, в сучасних машинах набагато більше прихованих порожнин, де накопичується бруд, що викликає корозію. Маркетологи також розрахували і життєвий цикл машин, якщо раніше автовласники експлуатували їх по два десятиліття, то зараз змінюють кожні 3-5 років. Таким чином, кузов розробляється з огляду на можливість нормально прослужити протягом цього часу.
Крім того, з метою економії виробники не роблять ретельної обробки від корозії, але дороги нашої країни взимку постійно посипають реагентами, які викликають іржу на днищі, крилах та порогах машин.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment