При експлуатації автомобіля у міських умовах із щільним трафіком можлива поява негативних наслідків для транспортного засобу. Простої в тривалих пробках і світлофорах призводять до того, що двигун постійно працює на холостому ходу. Багато водіїв вважають, що це негативно відбивається на його роботі. Моторист спеціалізованого автосервісу пояснив, чи це шкідливо для мотора.
Багато автовласників вважають, що під час роботи при низьких оборотах моторне масло не доходить до всіх елементів системи, в результаті це може призвести до підвищеного зношування та появи задир.
Однак, як стверджує експерт, це не відповідає правді, оскільки при створенні двигунів розробники враховують умови експлуатації в режимі міського руху. Навіть на холостому ходу масляний насос здатний підтримувати потрібний тиск, який дозволяє забезпечувати достатню мастило всіх елементів ДВЗ. Деякі вважають, що на холостому ходу стає мінімальним навантаження на мотор, тому цей режим здається безпечнішим, проте це теж неправильно.
У сучасних машинах часто об’єм картера виявляється невеликого розміру, крім того, в безпосередній близькості з ним розташовується вихлопна труба, що додатково нагріває олію. Якщо регулярно його міняти, при цьому орієнтуючись на мотогодин, а не на пройдений кілометраж, довготривала робота машини на холостому ходу не призведе до проблем з мотором. Експерт рекомендує робити це через кожні 250-300 мотогодин, що відповідає приблизно 7-8 тисяч кілометрів пробігу.
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Leave a Comment