Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня пального, і MMR цитує одного інструктора з водіння, який прокоментував, що така практика є шкідливою для транспортного засобу.
Цей експерт зазначив, що індикатор низького рівня пального загоряється, коли в баку залишається достатньо пального для поїздки на 50-70 км. Однак точна кількість пального залежить від умов водіння. Якщо водії не враховують цей факт, автомобіль може заглохнути посеред дороги.
Експерти також зазначили, що закінчення бензину в паливному баку може негативно вплинути на роботу паливного насоса. Це пов’язано з тим, що без палива насос починає всмоктувати повітря, що може призвести до перегріву агрегату, який охолоджується наявністю рідини. Нестача палива також може пошкодити інші частини паливної системи, зокрема форсунки.
Інструктори з водіння підкреслили небезпеку утворення конденсату на порожньому паливному баку. Незважаючи на те, що потенціал корозії паливного бака в сучасних автомобілях набагато нижчий, проблема накопичення вологи в нижній частині бака, де розташований паливний насос, все ще існує. Це також може викликати різні несправності як в паливній системі, так і в двигуні.
Похолодання та раптова зміна погоди на зимову можуть створити серйозні труднощі для водіїв, які вже…
Японська Mazda відома тим, що в останнє десятиліття робить не тільки продуктивні та маневрені машини,…
Багато водіїв не знають, що у більшості ситуацій при зупинці поліцією вони мають право залишатися…
У 2026 році BMW представить оновлений середньорозмірний кросовер X5 з двигуном внутрішнього згоряння. Модель отримає…
В Україні кожен водій зобов’язаний мати в автомобілі аптечку, вогнегасник і знак аварійної зупинки. Це…
Законодавство України зобов'язує пасажирських перевізників не лише дотримуватися правил дорожнього руху, але й забезпечувати наявність…
Leave a Comment