Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня пального, і MMR цитує одного інструктора з водіння, який прокоментував, що така практика є шкідливою для транспортного засобу.
Цей експерт зазначив, що індикатор низького рівня пального загоряється, коли в баку залишається достатньо пального для поїздки на 50-70 км. Однак точна кількість пального залежить від умов водіння. Якщо водії не враховують цей факт, автомобіль може заглохнути посеред дороги.
Експерти також зазначили, що закінчення бензину в паливному баку може негативно вплинути на роботу паливного насоса. Це пов’язано з тим, що без палива насос починає всмоктувати повітря, що може призвести до перегріву агрегату, який охолоджується наявністю рідини. Нестача палива також може пошкодити інші частини паливної системи, зокрема форсунки.
Інструктори з водіння підкреслили небезпеку утворення конденсату на порожньому паливному баку. Незважаючи на те, що потенціал корозії паливного бака в сучасних автомобілях набагато нижчий, проблема накопичення вологи в нижній частині бака, де розташований паливний насос, все ще існує. Це також може викликати різні несправності як в паливній системі, так і в двигуні.
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…
Leave a Comment