Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня пального, і MMR цитує одного інструктора з водіння, який прокоментував, що така практика є шкідливою для транспортного засобу.
Цей експерт зазначив, що індикатор низького рівня пального загоряється, коли в баку залишається достатньо пального для поїздки на 50-70 км. Однак точна кількість пального залежить від умов водіння. Якщо водії не враховують цей факт, автомобіль може заглохнути посеред дороги.
Експерти також зазначили, що закінчення бензину в паливному баку може негативно вплинути на роботу паливного насоса. Це пов’язано з тим, що без палива насос починає всмоктувати повітря, що може призвести до перегріву агрегату, який охолоджується наявністю рідини. Нестача палива також може пошкодити інші частини паливної системи, зокрема форсунки.
Інструктори з водіння підкреслили небезпеку утворення конденсату на порожньому паливному баку. Незважаючи на те, що потенціал корозії паливного бака в сучасних автомобілях набагато нижчий, проблема накопичення вологи в нижній частині бака, де розташований паливний насос, все ще існує. Це також може викликати різні несправності як в паливній системі, так і в двигуні.
До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…
Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…
Все більше українських автовласників стикаються з проблемами після купівлі автомобіля "по техпаспорту", особливо якщо справжній…
Анонсовано невелике оновлення седана Tesla Model 3 2025 року на китайському ринку. Автомобілю додали 40…
Якщо ви шукаєте автомобіль з пробігом і хочете уникнути проблем із корозією, важливо не лише…
Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький…
Leave a Comment