Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня пального, і MMR цитує одного інструктора з водіння, який прокоментував, що така практика є шкідливою для транспортного засобу.
Цей експерт зазначив, що індикатор низького рівня пального загоряється, коли в баку залишається достатньо пального для поїздки на 50-70 км. Однак точна кількість пального залежить від умов водіння. Якщо водії не враховують цей факт, автомобіль може заглохнути посеред дороги.
Експерти також зазначили, що закінчення бензину в паливному баку може негативно вплинути на роботу паливного насоса. Це пов’язано з тим, що без палива насос починає всмоктувати повітря, що може призвести до перегріву агрегату, який охолоджується наявністю рідини. Нестача палива також може пошкодити інші частини паливної системи, зокрема форсунки.
Інструктори з водіння підкреслили небезпеку утворення конденсату на порожньому паливному баку. Незважаючи на те, що потенціал корозії паливного бака в сучасних автомобілях набагато нижчий, проблема накопичення вологи в нижній частині бака, де розташований паливний насос, все ще існує. Це також може викликати різні несправності як в паливній системі, так і в двигуні.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment