Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня пального, і MMR цитує одного інструктора з водіння, який прокоментував, що така практика є шкідливою для транспортного засобу.
Цей експерт зазначив, що індикатор низького рівня пального загоряється, коли в баку залишається достатньо пального для поїздки на 50-70 км. Однак точна кількість пального залежить від умов водіння. Якщо водії не враховують цей факт, автомобіль може заглохнути посеред дороги.
Експерти також зазначили, що закінчення бензину в паливному баку може негативно вплинути на роботу паливного насоса. Це пов’язано з тим, що без палива насос починає всмоктувати повітря, що може призвести до перегріву агрегату, який охолоджується наявністю рідини. Нестача палива також може пошкодити інші частини паливної системи, зокрема форсунки.
Інструктори з водіння підкреслили небезпеку утворення конденсату на порожньому паливному баку. Незважаючи на те, що потенціал корозії паливного бака в сучасних автомобілях набагато нижчий, проблема накопичення вологи в нижній частині бака, де розташований паливний насос, все ще існує. Це також може викликати різні несправності як в паливній системі, так і в двигуні.
Минулого літа в Мережі почали з'являтися чутки про плани компанії Dacia випустити якийсь комерційний автомобіль,…
Сучасні машини оснащуються спеціальними фільтрами для салону, які здатні захищати від неприємних запахів, пилу. Деякі…
Lexus відроджує пакет Bespoke Build, пропонуючи ще більше можливостей кастомізації для тих, хто хоче більшого…
"Зараз, зараз, час не найкращий [для електромобіля], принаймні, не для суперспортивного автомобіля", - сказав Мор…
Осінь — це не лише час дощів, а й період, коли дорога стає непередбачуваною через…
Компанія Mercedes готується до дебюту нового мінівена Mercedes V-Class EQ 2026. Основна відмінність цієї версії…
Leave a Comment