Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня пального, і MMR цитує одного інструктора з водіння, який прокоментував, що така практика є шкідливою для транспортного засобу.
Цей експерт зазначив, що індикатор низького рівня пального загоряється, коли в баку залишається достатньо пального для поїздки на 50-70 км. Однак точна кількість пального залежить від умов водіння. Якщо водії не враховують цей факт, автомобіль може заглохнути посеред дороги.
Експерти також зазначили, що закінчення бензину в паливному баку може негативно вплинути на роботу паливного насоса. Це пов’язано з тим, що без палива насос починає всмоктувати повітря, що може призвести до перегріву агрегату, який охолоджується наявністю рідини. Нестача палива також може пошкодити інші частини паливної системи, зокрема форсунки.
Інструктори з водіння підкреслили небезпеку утворення конденсату на порожньому паливному баку. Незважаючи на те, що потенціал корозії паливного бака в сучасних автомобілях набагато нижчий, проблема накопичення вологи в нижній частині бака, де розташований паливний насос, все ще існує. Це також може викликати різні несправності як в паливній системі, так і в двигуні.
В епоху активного переходу до електромобілів Mercedes-Benz залишається вірним дизельним двигунам, особливо в преміальному сегменті.…
У сучасних автомобілях спостерігається постійне зростання кількості функцій і багато водіїв не підозрюють можливості своїх…
Електромобілі набирають все більшої популярності в Україні. Наш експерт розповів про важливі моменти вибору відповідного…
Субкомпактний кросовер Seltos, що з'явився в 2019 році, розташований на сходинку нижче бестселера Kia Sportage,…
В Україні зараз активно обговорюють можливість введення нових вікових обмежень для водіїв, і насправді це…
Кажуть, найпростіші речі – найважчі в застосуванні. Ось, наприклад, увімкнення поворотників. Здається, ну що може…
Leave a Comment