Дані, зібрані аналітиками ринку JATO та Dataforce, поставили T-Roc на перше місце за обсягом продажу серед усіх моделей Volkswagen, реалізованих у Європі у першій половині 2023 року. Мало того, це був найпопулярніший автомобіль на Старому континенті у липні. Поки що цього року компактний кросовер упевнено випереджає домінуючий Golf, який знаходиться майже в нижній частині топ-10.
Але VW змушений був припинити випуск T-Roc на заводі Autoeuropa, розташованому в Сетубалі в Португалії. Проблема пов’язана з нестачею деталей двигуна, повідомляє Deutsche Presse-Agentur (DPA). Інформаційне агентство отримало внутрішню записку, розіслану 5000 робітникам на заводі, розташованому неподалік Лісабона. Компактний кросовер, який також випускається у кузові кабріолет, піде на перерву на кілька тижнів, починаючи з першої половини вересня.
Минулого року VW зібрав 231 100 одиниць T-Roc, і шпигунські знімки показали, що тестує модель другого покоління. Автовиробник з Вольфсбурга офіційно заявив, що новий T-Roc стане одним із останніх нових автомобілів компанії, що пропонують двигуни внутрішнього згоряння, поряд із Passat, який дебютував цього тижня. Наступний Tiguan, який з’явиться наприкінці цього року, потрапляє до тієї ж категорії, поряд із семимісним Tayron, який з’явиться пізніше.
DPA вважає, що інші моделі також постраждають через дефіцит запчастин. Вважається, що повені у Словенії вплинули на постачальника, який виробляє деталі двигуна для T-Roc. Оскільки кросовер C-сегменту використовує платформу MQB, що лежить в основі багатьох інших продуктів VW Group, існує реальний ризик того, що інші моделі можуть осягнути ту саму долю.