Зростання цін на автомобілі часто змушує покупців звертатися до вторинного ринку, де вони ризикують придбати не тільки сильно пошарпану життям машину, але ще й володіє невисоким ресурсом. Правда все це не відноситься до кросоверу Suzuki, який свого часу став справжнім бестселером на ринку, об’єднавши в собі якості сучасного «паркетника» і позашляховика.
Одна з головних заслуг Grand Vitara другого покоління полягає в тому, що цей автомобіль має дуже міцну лінійку двигунів та трансмісій.
Найчастіше в Україні зустрічаються 5-дверні версії цієї моделі з рядними “четвірками” робочим об’ємом 2- і 2,4-літра (140 і 168 к.с. відповідно), які при належному обслуговуванні здатні проходити аж до 400 тисяч кілометрів.
З нюансів, що їх стосуються, можна відзначити відносно швидке розтягування ланцюга ГРМ у випадку з «молодшим» агрегатом, а також висока витрата олії у більш об’ємного двигуна.
Втім, ще надійніше моторів у Grand Vitara вважаються її трансмісії. 5-ступінчаста “механіка” міцна, але навіть її з лишком у цьому показнику перепльовує 4-діапазонний класичний “автомат” Aisin, здатний пройти навіть більше, ніж мотори і вся машина цілком.
Підвіска машини жорстка, але свою справу знає і не засмутить частотою регламентних ремонтів, а кузов не схильний до появи іржі.
У результаті виходить чудовий кросовер із справжнім японським запасом міцності, який можна купити за відносно невеликі за сучасними мірками гроші – від 300 тисяч гривень.