Незважаючи на загальну тенденцію до електрифікації, Mazda не планує перетворювати свій популярний родстер MX-5 Miata на «батарейний» автомобіль. Принаймні поки що.
Нещодавно японський автовиробник розкрив плани компанії до 2030 року перевести всі свої моделі до будь-якої форми електрифікації. При цьому багато шанувальників бренду, зокрема її спортивного автомобіля MX-5 Miata, висловили побоювання, що подібне рішення може зруйнувати філософію цієї моделі.
Втім, як заявляють у самій Мазді, вони усвідомлюють масштаб проблеми. Про це в інтерв’ю виданню CarBuzz розповів інженер з розробки автомобілів Mazda Дейв Коулман:
Що робить MX-5 чудовим автомобілем? Це легка вага та практичність. Говорячи про останню якість я маю на увазі, що ви можете їздити на такій машині щодня. Підвіска еластична, економія палива відмінна, а ще вона неймовірно легка. Це ключові стовпи, на яких збудовано автомобіль».
Коулман визнає, що прибравши один із цих інгредієнтів із рівняння, це буде вже не MX-5. Причому ключовим параметром він вважає якраз легку вагу машини, яка може зникнути, якщо помістити в автомобіль важку батарею:
«З повністю електричними та електрифікованими силовими установками можна робити справді багато крутих речей, але маса тягової батареї – це справжня проблема».
За словами інженера, у компанії роздумують над тим, щоб відкласти свою відданість електрифікації до 2035 року.
Таким чином, принаймні протягом найближчих десяти років Mazda MX-5 Miata повинна зберегти колишню філософію автомобіля без будь-яких електричних доважок.