Патріотичний заклик китайського автовиробника об’єднати індустрію та «зруйнувати старі легенди» світового ринку став вірусним, викликавши як захоплені відгуки, так і закид з боку конкурента. BYD використала подію цього тижня, щоб відзначити виробничу віху та відсвяткувати появу Китаю як світового лідера з виробництва автомобілів.
“Я вважаю, що настав час для китайських брендів”, – сказав засновник і голова BYD Ван Чуаньфу на заході, стоячи перед зображенням логотипів 12 великих китайських автовиробників. “Це емоційна потреба для 1,4 мільярда китайців, щоб побачити, як китайський бренд стає глобальним”.
Заклик BYD — найближчого конкурента Tesla у глобальних перегонах продажів електромобілів — викликав широку похвалу і підкреслив, що китайські автовиробники роздираються конкуренцією всередині країни і прагнуть зростання за кордоном.
Китайські автовиробники залучені в жорстоку цінову війну, розпочату Tesla у січні і який не виявляє жодних ознак ослаблення. Крім того, всі вони конкурують на тих самих глобальних ринках, де стикаються з настороженістю споживачів, а іноді і з нормативними перешкодами.
На своєму заході в середу BYD випустила відео, де показані історичні кадри, чудові краєвиди та автомобілі, що завантажуються на експорт.
«Наші історії відрізняються одна від одної, але мають один і той же напрямок», — каже оповідач, додаючи щодо зарубіжних ринків: «Немає різниці між «тобою» та «мною».
Він закінчується закликом до китайських автовиробників “зруйнувати старі легенди та створити нові бренди світового класу” під гаслом “Китайські автомобілі”.