У липні 2023 року китайський автомобільний ринок продовжив набирати обертів, досягнувши цифри 1,78 мільйона реалізованих нових автомобілів. Такі дані видання SPEEDME.RU виявило у звіті Китайської асоціації легкових автомобілів (CPCA). Ця цифра на 2% більша порівняно з попереднім періодом. Примітно, що на ринку спостерігалася значна активність у сегменті транспортних засобів на нових джерелах енергії ( NEV ): було продано 421 000 електромобілів (EV) і 220 000 гібридних електромобілів (PHEV), що підключаються. На частку NEV припало 36% від загального обсягу продажів, що підкреслює їхнє зростання на ринку.
Що стосується домінування на ринку, BYD став найефективнішим автомобільним брендом у Китаї за місяць з показником продажів у 219 736 автомобілів, забезпечивши істотну частку ринку 12,4%. Volkswagen зміцнив свої позиції як другий найбільш продаваний бренд, продав 178 745 автомобілів і захопивши 10% ринку. Toyota посіла третє місце, продавши 134 316 автомобілів та забезпечивши собі 7,6% частки ринку. Honda займає четверте місце з 89 529 проданими автомобілями та часткою ринку 5%. Changan замкнув п’ятірку лідерів, зафіксувавши продаж 85 248 автомобілів.
Цікаво, що стратегія продажів Tesla вплинула на її рейтинг, оскільки компанія зазвичай постачає менше автомобілів у Китаї на початку кварталу, що призводить до зниження рейтингу. У липні продажі Tesla на китайському ринку виявилися 17-ми. Ця модель узгоджується з історичною тенденцією Tesla , часто досягаючи топ-10 рейтингу лише в останній місяць кожного кварталу.
У липні найпопулярнішою моделлю на китайському ринку став BYD Qin Plus , який розійшовся тиражем в 37 129 автомобілів. За ним слідують BYD Song Plus з 29 991 проданими одиницями та Volkswagen Lavida з 28 898 проданими автомобілями.
Серед електромобілів абсолютним бестселером став BYD Seagull , який розійшовся тиражем 24 989 одиниць. За ним піде Tesla Model Y з 23632 проданими одиницями, а BYD Yuan Plus , відомий на деяких ринках як ATTO 3 , посів третє місце з 23594 проданими одиницями.