Електричний флагман Cadillac подорожчав на 40 000 доларів до початку продажу

Час читання: 2 хв.
0

Компанія Cadillac почала повідомляти клієнтів, які розмістили замовлення на електричний ліфтбек Celestiq, що вони можуть розпочинати персоналізацію своїх автомобілів. Водночас директор з маркетингу марки Мелісса Грейді Діас розкрила в дописі в LinkedIn нову початкову ціну моделі приблизно 340 тисяч доларів. На момент прем’єри у жовтні минулого року виробник повідомляв, що новий флагман ручного складання коштуватиме під 300 тисяч.

Нова сума, як і раніше, не включає витрати на доставку, податок, дилерську націнку та опції. Водночас Cadillac прагне зробити так, щоб у світі не існувало двох абсолютно однакових Celestiq: кожну машину проектуватимуть під конкретного покупця з урахуванням його побажань, з персональними консультаціями з дизайну. Тому підсумкова ціна може виявитися суттєво вищою: як зазначила Мелісса Грейді Діас, її встановлює дилер.

Реклама

Celestiq – електромобіль довжиною понад п’ять метрів, побудована на тій самій модульній платформі Ultium, що вже використовується в низці новинок General Motors, включно з кросовером Cadillac Lyriq. В оформленні зовнішності ліфтбека присутні посилання на дизайн найбільш розкішних моделей бренду попередніх десятиліть. У високотехнологічному салоні встановлені кілька дисплеїв, включно з основним 55-дюймовим екраном на передній панелі.

Єдина силова установка розвиває понад 600 к.с. та 867 Нм, заявлений запас ходу на одному заряді – 480 кілометрів.

Загалом через два місяці після презентації Cadillac Celestiq головний інженер проєкту оголосив, що модель вже розпродана на півтора роки наперед. Точна кількість отриманих замовлень не розкривається, але відомо, що в технічному центрі GM у Мічигані будуть складати не більше двох екземплярів на день.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!