Tesla має намір досягти ще одного рекордного кварталу з продажами в Китаї, у той час як вона стикається з зростаючим тиском з боку місцевих конкурентів, таких як BYD, які з’їдають її частку на найбільшому у світі автомобільному ринку. Американський автовиробник може продати 155 000 автомобілів у Китаї в період з квітня по червень, що на 13% більше, ніж у першому кварталі, за оцінками Ши Цзі, аналітика China Merchants Bank International Securities.
Тим не менш, частка Tesla на ринку акумуляторних електромобілів у Китаї скоротиться у кварталі до 13,7% з 16% у перші три місяці, у той час як BYD та Aion, група електромобілів Guangzhou Automobile Group, збільшили частку на ринку, додав Ши.
Deutsche Bank прогнозує, що продаж Tesla в Китаї досягне 153 000 одиниць у другому кварталі, у той час як у всьому світі він може продати сумарно 448 000 електромобілів.
“Tesla повинна продавати в містах Китаю більш низький рівень, щоб прагнути подальшого зростання, але її модель прямих продажів буде занадто дорогою, щоб розширити свою мережу продажів у сотнях таких міст”, – сказав Йель Чжан, керуючий директор шанхайської консалтингової компанії Automotive Foresight.
Китай є другим за величиною ринком для Tesla після Північної Америки та будинком для її найбільшого заводу. На початку року компанія знизила ціни на дві свої старіючі моделі, щоб збільшити продаж, і розпочала цінову війну з конкурентами, включаючи BYD, щоб запропонувати знижки або запустити нові моделі за нижчими цінами.