Ринок електрокарів по всьому світу продовжує зростати, але попри це, проблеми пов’язані з цими авто залишаються незмінними вже кілька років. Так, однією з головних проблем електрокарів останнім часом є запас ходу. Багатьох власників не влаштовує, що їхнє авто не може проїхати навіть 500 кілометрів без постійної підзарядки.
Експерти з motоr.nо вирішили провести найбільший світовий тест електромобілів і визначити їх реальний запас ходу влітку (оскільки взимку на ємність акумулятора і реальних запас ходу може впливати занадто багато моментів). Загалом у тесті взяли участь 32 авто, а завданням дослідження було знайти машини, які зможуть проїхати 500 км та більше на одному заряді.
Підсумковий рейтинг вийшов наступним:
- Tesla Model S Long Range – 672 км;
- Polestar 2 – 601,7 км;
- Nio ET7 – 589 км;
- Xpeng G9 – 587,8 км;
- Nissan Ariya – 580,8 км;
- BMW i7 – 580,7 км;
- Mercedes-Benz EQE 350 – 578 км;
- Mercedes-Benz EQS SUV 580 – 577 км;
- Hyundai Ioniq 6 – 566,9 км;
- Xpeng P7 – 557 км;
- Tesla Model X Plaid – 546 км;
- Nio ET5 – 541,7 км;
- Audi Q8 e-tron Sportback 55 – 529 км;
- Voyah Free – 510 км;
- Hongqi E-HS9 – 500,2 км.