Toyota розкрила нові подробиці про свої плани з електрифікації під час семінару Let’s Change the Future of Cars в Японії. Незважаючи на те, що ще багато що доведеться розповісти, давайте почнемо з електромобілів наступного покоління компанії, які з’являться у продажу в 2026 році. Toyota каже, що вони будуть набагато просунутішими, ніж сьогоднішні моделі, і запропонують значно покращені батареї.
Toyota планує запропонувати асортименти різних акумуляторних батарей, що дозволить автовиробнику пропонувати доступні електромобілі, а також електромобілі з покращеними характеристиками. Пропозицією компанії для масового ринку стане біполярна літій-залізо-фосфатна батарея ( LFP ), яка обіцяє бути «хорошою» та «недорогою».
Зокрема, компанія заявила, що вона прагне до «збільшення запасу ходу на 20% , зниження вартості на 40% та швидкої підзарядки за 30 хвилин або менше порівняно з поточним bZ4X ». Компанія також працює над батареєю Performance, яка забезпечить запас ходу 1000 км . Toyota заявила, що великий запас ходу стане можливим завдяки «ефективності автомобіля, такому як аеродинаміка та зниження ваги».
У японській компанії не надто поширювалися про новинку, але сказали, що батарея буде «квадратною» і матиме підвищену щільність енергії. Автовиробник також заявив, що батарея буде на 20% дешевше , ніж та, що встановлена в bZ4X , і зможе заряджатися на 10-80% за 20 хвилин або менше.
Toyota також працює над високопродуктивною біполярною літій-іонною батареєю. Планується, що вона з’явиться у 2027 чи 2028 році і спиратиметься на переваги стандартної батареї Performance . Зокрема, Toyota заявила, що очікується додаткового збільшення запасу ходу на 10% , а також зниження вартості на 10% .
Крім «традиційних» акумуляторів, Toyota прагне мати твердотільні батареї, готові до комерціалізації у 2027 чи 2028 році. За оцінками компанії, їх твердотільна батарея матиме збільшений на 20% порівняно з батареєю Performance запас ходу, тобто цифра становитиме вражаючі 1200 км . Акумулятор також дозволить транспортним засобам розряджатися від 10 до 80% за 10 хвилин або менше, що наближається до швидкості заправки автомобіля з ДВЗ.
Якщо це було недостатньо вражаюче, Toyota заявила, що інженери вже працюють над твердотільною батареєю з специфікацією вищого рівня. Вона націлена на те, щоб мати на 50% більший запас ходу, ніж батарея Performance , так що це буде колосальні 1500 км .
Крім того, Toyota працює над “технологією зниження аеродинамічного опору, заснованої на гіперзвуковій аеродинаміці ракети”. Toyota також переосмислює те, як вони будують автомобілі, оскільки вони хочуть використовувати гігалитію та «самохідну збірну лінію». Останнє усунуло б необхідність у дорогих конвеєрах, оскільки автомобілі самі б спускалися з конвеєра після того, як досягли певної стадії, пише CSN-TV .
Інженери також працюють над підвищенням ефективності та гнучкості. У підтвердження своїх останніх слів компанія продемонструвала прототип Crown EV .