Тільки минулої осені Skoda представить Superb наступного покоління, але чеська марка дуже хоче показати оновлену версію моделі. Флагманська модель, знову представлена в кузовах ліфтбек і універсал, позує перед камерою разом зі своїми трьома сучасними попередниками, а також з оригінальною моделлю, яку продавали в 1930-х і 1940-х роках. Автомобіль більше не збиратимуть на батьківщині, оскільки виробництво переноситься до Братислави, Словаччина.
Сукупні продажі сучасного Superb досягли понад 1 550 000 одиниць, при цьому модель, що йде, є найпопулярнішою, на неї припадає половина попиту (понад 780 000 реалізованих автомобілів). Skoda не вдається в подробиці про оновлену версію, але шпигунські знімки переконливо свідчать про те, що вона матиме еволюційний стиль замість перемикання на мову дизайну “Modern Solid”, попередньо представлений концепцією Vision 7S.
Skoda розробила не лише власний Superb, а й Volkswagen Passat наступного покоління, який з’явиться цієї осені, причому суворо в кузові універсал. Його теж збиратимуть у Словаччині, тож він втратить маркування “Зроблено в Німеччині”. Автовиробник з Млада-Болеслава пообіцяв більш ефективні бензинові та дизельні двигуни, а також гібридну установку з можливістю підключення. Повністю електричний варіант не планується.
У Superb 2024 року буде менше конкурентів, ніж у його попередників, враховуючи, що виробництво Opel Insignia і Ford Mondeo було припинено. Mazda6 вже досить стара, тоді як Peugeot 508 нещодавно пройшов проміжний фейсліфтинг. З відходом седана Passat внутрішньої конкуренції також стане менше. При цьому у VW тепер є повністю електричний ID.7 для тих, хто хоче перейти з ДВЗ на електромобіль.
Також цієї осені дебютує Kodiaq другого покоління, розроблений на платформі MQB з доопрацьованими чотирициліндровими бензиновими і дизельними двигунами. На відміну від Superb, великий позашляховик, як і раніше, вироблятимуть на заводі у Квасинах, і вперше його пропонуватимуть як PHEV.