Bentley анонсувала вихід дуже потужних електромобілів

Електромобілі Bentley стануть вдвічі потужнішими за машини з W12

Час читання: 2 хв.
0

Ультраексклюзивний Batur сигналізує про початок кінця автомобілів Bentley з W12 напередодні 2030 року, коли V6 та V8 також будуть зняті з виробництва. Так, автовиробник стане повністю електричним через сім років, починаючи з першого електромобіля, який має вийти у 2026 році.

Заплановано дві специфікації акумуляторів, а спортивні моделі під назвою Speed ​​отримають вигоду від того, що глава Bentley називає «акумуляторними W12». Далі він згадав, що електродвигуни забезпечуватимуть на 50-100 відсотків більше потужності, ніж сучасні двигуни внутрішнього згоряння.

За створення купе відповідав Андреас Міндт, який став шеф-дизайнером бренду лише 2021 року. Наголошується, що модель Batur, незважаючи на наявність у нього ДВЗ, є демонстрацією майбутнього фірмового стилю марки. У рух купе наводиться знайомим 6,0-літровим W12 з двома турбінами, потужність якого вдалося підвищити до 740 к.с. та 1000 Нм крутного моменту. Інженери допрацювали впуск та встановили покращені нагнітачі, а також нові інтеркулери. Вихлопна система повністю виготовлена ​​з титану. Поєднується мотор з 8-діапазонним “роботом”. Однак про динаміку моделі в компанії вважали за краще замовчати.

Реклама

Що стосується запасу ходу, глава компанії пообіцяли, що електромобілі зможуть проїхати від 560 до 730 кілометрів на одній зарядці. Потрібно менше 20 хвилин, щоб зарядити акумулятор з 10 до 80 відсотків. Холлмарк зазначає, що ці майбутні електромобілі матимуть приблизно такий же запас ходу, що і моделі, що продаються сьогодні, з ДВС.

Генеральний директор згадав, що Bentley залишаться Bentley з точки зору розміру, а це означає, що вони будуть великими автомобілями: “Наша робота полягає в тому, щоб будувати Bentley, а не BEV з прикріпленими значками Bentley”. Він додав, що задля покращення аеродинаміки для підвищення ефективності доведеться піти на деякі компроміси.

У тому ж інтерв’ю Холлмарк також торкнувся електронного палива. Хоча він вважає, що воно «справді захоплююче», а технологія дозріла до виробничих потужностей, необхідних для повної заміни викопного палива, ще не вистачає. Компанія Porsche, яка також входить до складу Volkswagen Group, розпочала виробництво синтетичного палива наприкінці 2022 року на своєму заводі в Чилі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!