Ford показала електрокросовер Explorer із футуристичним салоном

Час читання: 2 хв.
0

Автовиробник Ford представив повністю електричний кросовер Explorer на модульній платформі MEB концерну Volkswagen. При цьому кузов у новинки повністю оригінальний, а головною особливістю інтер’єру став портретний екран медіасистеми Sync діагоналлю 14,6 дюйма, який може змінювати кут нахилу.

Explorer вийшов компактнішим за ID.4. Його довжина – 4,45 м, висота – 1,6 м, ширина – 1,87 м, а об’єм багажника становить лише 450 літрів проти 543 літрів у Volkswagen. На вибір будуть доступні диски діаметром 19, 20 і 21 дюйм. Гранична маса буксируваного причепа – від 1,2 до 1,4 тонни.

Реклама

Салон у Explorer примітний 14,6-дюймовим портретним екраном мультимедійної системи на платформі Sync 4. На нього виведені всі основні функції, зокрема керування кліматом. При цьому кут нахилу дисплея можна змінювати в діапазоні 30°. Роль козирка для дисплея приладової панелі діагоналлю 5,3 дюйма бере на себе плоска аудіоколонка. Клавіші на кермі – сенсорні. Під підлокітником прихована 17-літрова ніша, в яку можна помістити 15-дюймовий ноутбук або кілька 1,5-літрових пляшок.

Ford анонсувала три комплектації. Базова має задній привід з електромотором потужністю 170 к. с. і тягову батарею ефективною ємністю 52 кВтг, друга версія – з одним електромотором потужністю 286 к. с. і акумулятором на 77 кВтг. І третя, найпотужніша – двомоторний повнопривідний Explorer (340 к. с.) з такою ж АКБ. Відповідно, можна припустити, що старший Explorer і тут зрівняється з ID.4 GTX, у розпорядженні якого – 482 кілометри на одному заряді за циклом WLTP.

Нова модель стане на конвеєр влітку цього року, причому Explorer виявиться трохи дешевшим за ID.4 – його початкова ціна буде меншою за 45 000 євро.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!