Коли справа доходить до ухилення від перешкоди, що раптово виникає на дорозі, Tesla Model 3 є одним із найкращих виконавців. Зовсім недавно Tesla Model 3 Standard Range Plus початкового рівня із заднім приводом і акумуляторною батареєю ємністю приблизно 60 кіловат-годин (Tesla не розкриває ємність) була протестована в “лосиному тесті” від Teknikens Värld.
Згідно з відео, автомобіль має споряджену масу 1830 кг. Це важкий транспортний засіб – вищий за середній компактний автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння через вагу акумулятора. Проте, не було проблем з проходженням тесту при початковій швидкості 72 км/год. Teknikens Värld відзначив невелику недостатню обертальність, але нічого суттєвого. Рівень зчеплення і баланс вважаються хорошими.
При більш високій початковій швидкості в 76 км/год Tesla Model 3 Standard Range Plus також змогла пройти тест без будь-яких недоліків.
“Баланс, як і раніше, дуже хороший, і, перш за все, автомобіль і його система ESC розуміють, що Model 3 потрібно трохи послабити зчеплення задньої осі, щоб впоратися з маневром. Система ESC працює дуже добре, в результаті чого автомобіль слідує шляху, обраному водієм”, – йдеться в заяві Teknikens Värld.
Немає інформації про те, чи тестувався автомобіль на ще більш високих швидкостях, але 76 км/год вважається результатом вище середнього.
У тестах km77.com, які можуть трохи відрізнятися, як Tesla Model 3 Long Range AWD (2019), так і Model Y Long Range AWD (2021) змогли успішно завершити тест на швидкості 83 км/год.