Головна Авто Tesla вперше випередила Ford за несподіваним показником

Tesla вперше випередила Ford за несподіваним показником

Tesla вперше випередила Ford у рейтингу лояльності до бренду в США

Час читання: 2 хв.
0

Ілон Маск, можливо, відштовхнув деяких споживачів минулого року, але Tesla Inc. не постраждала у щорічному аналізі утримання клієнтів автомобільних брендів у США. У понеділок агентство S&P Global Mobility виділило виробника седана Model 3 та позашляховика Model Y як за загальну лояльність до бренду, так і за максимальне підвищення лояльності у 2022 році. Tesla також неодноразово отримувала нагороди за найвищий відсоток зростання та найвищу лояльність серед власників електрифікованих транспортних засобів.

Дослідник ринку розподіляє нагороди на основі аналізу 11,7 млн ​​реєстрацій нових автомобілів. S&P Global Mobility відстежує кількість автомобілів, що належать домогосподарствам США, і вважає клієнтів лояльними, коли вони набувають ще одного нового автомобіля тієї ж моделі, марки чи виробника. Коли автовиробник переманює споживача іншого бренду, це вважається завоюванням.

General Motors Co. знову отримала нагороду за загальну лояльність серед виробників, а Mercedes-Benz став удосконаленою маркою в сегменті альтернативних силових агрегатів.

Реклама

Результати показують, що Tesla значною мірою подолала негативні наслідки, які її генеральний директор міг надати на торік бренд. Багато користувачів, після придбання Маском Twitter за 44 мільярди доларів, зреклися бренду EV через незліченні суперечки мільярдера в соціальних мережах та за їх межами.

Tesla історично користувалася високим рівнем лояльності клієнтів, багато з яких стали відданими захисниками як Маска, так і бренду. За словами Вінса Паломареса, директора з управління продуктами в S&P Global Mobility, знижки та привілеї, запропоновані Tesla для збільшення продажів наприкінці минулого року, допомогли компанії досягти високих результатів, а її домашнє зарядне обладнання також стало потужним інструментом утримання.

“Я не прирівнюю Tesla до Apple, але ви можете побачити подібність”, – сказав Паломарес. «Той, хто стане членом сім’ї Tesla, купить Model 3, зарядну станцію, повернеться і придбає Model Y, подібно до того, як хтось, у кого є iPhone, ймовірно, також є власником iPad або MacBook».

Одна з областей, в якій Tesla програє принаймні деякою мірою, полягає в залученні нових покупців електромобілів. Історично так склалося, що понад 70% споживачів у США, які купують свій перший електромобіль, купили Tesla .

“В останні рік чи два, коли з’являється більше моделей електромобілів, ми починаємо спостерігати деяке зниження цієї частки”, – сказав Паломарес.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.