Сучасні двигуни менш надійні ніж агрегати попередників. Про те, як поводитись із силовими установками автомобілів у перші 3000 км пробігу, розповість «Твоя МАШИНА» .
Незважаючи на суворе дотримання вимог виробництва, розміри деталей двигунів все одно можуть трохи не відповідати. Тому може потрапити машина з мотором, в якому встановлені комплектуючі, що впритул входять у свої допуски. У такому разі потрібно зробити обкатку агрегату. Саме тому досвідчені водії перші кілька тисяч кілометрів їздять у щадному режимі.
Не варто змушувати двигун довго працювати на неодружених оборотах. У такому разі масла подаватиметься зовсім небагато, а при обкатуванні це може сильно пошкодити деталі.
Оптимальні обороти – це 2000-2500 об/хв, а навантаження має бути мінімальним. Тобто їздити потрібно вільною дорогою, а машина не повинна бути завантажена. Перші 3000 км. краще уникати пробок.
Не рекомендується їздити при 3000-3500 об/хв і більше. Якщо МКПП чи АКПП має функцію перемикання передач, то під час обкатки не варто гальмувати двигуном.