Ім’я, вартість та повний привід приваблюють до такого кросоверу покупців, які потім розплачуються за подібну необдуману покупку.
Серед найдоступніших на вторинному авторинку повнопривідних кросоверів є кілька моделей, які можуть виправдати очікувань своїх власників через велику кількість проблем. Незважаючи на добре ім’я та низьку вартість, їх зміст обходитиметься дуже дорого.
Про одного з таких кросоверів розповів експерт. У даному випадку йдеться про все відоме Skoda Yeti. На жаль, цей автомобіль з пробігом менше 100 тис. км на вторинному ринку не так просто знайти. Коштують такі машини близько від 500 тисяч. Експерт розглянув варіанти моделі за ціною до 1 млн. рублів, а значить, у віці більше років і з пробігом від 100 тис. км.
Серед кросоверів Yeti краще вибрати варіант із двигуном 1.6 та класичним гідроавтоматом: він самий ресурсний. Але тоді така машина не матиме повного приводу. Таким чином, ганяючись за 4×4, покупець приходить до версії 1.8 TSI (152 к.с.) та DSG-6 (DQ250): турбодвигун і робот.
Цей мотор завдавав клопоту власникам навіть у гарантійний період. Поєднання прямого упорскування, полегшених поршнів, а також тонких маслознімних кілець призводить до величезного масложору. При цьому в мотор заливається олія 0W-30, яка не буває дешевою. Доливати ж часом доводиться 1 літр олії на кожну 1 тис. км.
Ланцюг ГРМ такого двигуна довго не служить, часто бувають неполадки впускного колектора, з ладу виходять масловідділювач, а також деякі датчики. І усунення будь-якої з цих проблем дороге для кросовера, що має цінник до 1 млн рублів. Адже у повнопривідного варіанта Yeti ще й роботизована коробка, яка функціонує без проблем лише перші 120–150 тис. км пробігу.
Але є у цього кросовера і достоїнства. Власники Skoda Yeti не знають труднощів, які пов’язані з підвіскою, корозією та муфтою Haldex у системі повного приводу.