Японська автомобільна компанія прискореними темпами прагне електрифікації свого модельного ряду. У зв’язку з цим представники бренду оголосили про організаційні та операційні заходи, які дозволять швидше досягти поставленої мети. Усі нововведення автовиробник має намір почати здійснювати з 1 квітня 2023 року.
Організаційні зміни мають на увазі створення нового бізнес-підрозділу, яке об’єднуватиме в собі зусилля з електрифікації не тільки автомобілів, а й мотоциклів та інших продуктів компанії. Основними ринками, де Honda бачить розвиток своєї продукції, стануть США та Китай. Водночас решта ринків ставитиметься до категорії асоційованих.
Один з представників Honda в інтерв’ю Reuters раніше заявив, що автомобілі компанії для США і КНР будуть включати моделі середнього і великого розміру, в той час як для інших країн запропонують компактні і середні моделі. Водночас у Honda вважають, що створення нового підрозділу, який об’єднає усі електрифіковані проекти, дозволить прискорити розробку нових електрокарів.
Нагадаємо, що минулого року Honda пообіцяла відмовитися від випуску автомобілів на паливі до 2050 року. Крім того, було сказано, що бренд виділить 5 трильйонів ієн на електрифікацію бренду. До 2030 року компанія має уявити 30 електрокарів, 10 з яких з’являться в КНР вже до 2027 року. Разом з цим у планах виробника створювати понад два мільйони електромобілів на рік.
До 2026 року Honda почне впроваджувати у свої моделі комбіновану та програмну платформу для електромобілів, яка отримала назву e:Architecture. Для вирішення завдання прискореної електрифікації своєї модельної лінійки Honda розпочала співпрацю з General Motors і Sony. Вже є перший плід співпраці між Honda та Sony – це гладкий концепт-кар Afeela EV.