Що станеться, якщо ми з вами одразу запустимо двигун і поїмо? Що буде?
При запуску двигуна взимку в мороз, у нього відразу надходить холодне повітря. Це плюс, тому що в мороз щільність повітря вища, а значить і вміст кисню в повітрі більше.
Те саме стосується і холодного бензину, чим нижча температура навколишнього середовища, тим вища щільність палива.
Багатьох лякає густе моторне масло в двигуні , яке може не пройти масляними каналами. Моторні олії, сучасні якісні моторні олії сильно відрізняються від тих масел, які випускали в 70-80-ті роки.
Зараз, практично всі моторні олії відповідають світовим нормам в’язкості, і олія спокійно тримає температуру в районі мінус 30-40 градусів за Цельсієм.
ЕБУ (електронний блок управління) за допомогою купи датчиків, корегує роботу двигуна залежно від його температури та температури навколишнього середовища, тому великої різниці в тязі та плавності ходу на гарячому холодному двигуні немає.
Виходить, запустили холодні двигуни і в дорогу?
Відповідь, ТАК!
Але це все за умови, що у вас якісне масло та якісне паливо. Але на жаль, такої гарантії я вам дати не можу , тому що навколо купа підробок і не зрозуміло, що у вас за масло залито в двигун.
Так що друзі, особисто я прогріваю автомобіль хвилин п’ять, а потім лише плавно починаю рух, без різких натискань на педаль газу.