Джерелом цих даних є результати перевірок автомобілів, які проводять союз Технічної інспекції транспортних засобів (TUV) у Німеччині. Загалом, статистика включає 9,5 мільйонів техоглядів, проведених у цій країні минулого року.
Примітно, що у середньому 20% автомобілів мали суттєві дефекти, які дозволили їм пройти техогляд з першого разу. Втім, результати значно змінюються в залежності від віку автомобіля. Нижче наведено список найбільш ненадійних автомобілів в залежності від віку:
Автомобілі віком 2-3 роки – у середньому 5,3% дефектів:
Citroen C3 Aircross – 9,4%;
Volkswagen Sharan – 9,4%;
Dacia Dokker – 10,8%;
Dacia Logan – 11,6%;
Автомобілі 4-5 років – у середньому 9,0% дефектів:
BMW 2 Active Tourer – 16,7%;
Volkswagen Sharan – 17,1%;
Dacia Duster – 18%;
Автомобілі віком 6-7 років – у середньому 13,6% дефектів:
BMW 5 серії – 23,8%;
Dacia Dokker – 24,4%;
Dacia Duster – 24,4%;
Автомобілі віком 8-9 років – у середньому 19,0% дефектів:
Dacia Duster – 28,4%;
Fiat Punto – 31,1%;
Dacia Logan – 32,9%;
Автомобілі віком 10-11 років – у середньому 24,4% дефектів:
Dacia Logan – 35,6%;
Renault Twingo – 35,9%;
Renault Clio – 36,4%;
Судячи з опублікованої статистики, найменшою надійністю можуть похвалитися автомобілі Dacia Duster і Logan. Серед найстаріших автомобілів у боротьбі першість у цій категорії беруть участь компактні та субкомпактні Renault, а в молодших класах несподівано виділяються пара моделей BMW та мінівен VW.
Серед найбільш поширених проблем, незалежно від віку автомобілів, експерти відзначають дефекти підвіски та гальм, витоку моторного масла, несправності освітлення та вихлопної системи.
Що цікаво, у списку ненадійних автомобілів немає жодної японської моделі, що вкотре підтверджує думку, що вони є міцнішими машинами, ніж європейські.