Портал Recurrent проаналізував відгуки 7000 власників електромобілів та склав рейтинг найменш пристосованих до зимової експлуатації моделей. З’ясувалося, що Chevrolet Bolt, Ford Mustang Mach-E та Volkswagen ID.4 в холодну пору року знижують запас ходу на одному заряді на 30% та більше.
Chevrolet Bolt при температурі нижче за нуль здатний проїхати приблизно 257 кілометрів. За 20 градусів зі знаком плюс запас ходу у нього становить 370 кілометрів. Модель показала антирекорд, втративши приблизно 32% своєї автономності.
Mustang Mach-E за аналогічних умов просідає з 418 до 283 кілометрів , Volkswagen ID.4 — з 410 до 283 кілометрів, тобто – приблизно на третину.
Найкращий результат у рамках дослідження показали Audi e-tron (мінус 8%) та Jaguar I-Pace (мінус 3%). У середині розташувалися моделі Tesla (від 15 до 19% просідання), BMW i3 (мінус 24%), Hyundai Kona (мінус 19%), Nissan Leaf (мінус 21%), Volkswagen e-Golf (мінус 23%).
Тим часом Consumer Reports визнав Tesla Model 3 і Nissan Leaf найнадійнішими електромобілями. Формально їх випередив і став лідером Kia EV6, проте через свіжість моделі щодо неї поки зібрана зовсім невелика статистика, яку дослідники вважали нерепрезентативною.