Повна вартість володіння електромобілем майже по всій Європі стала нижчою, ніж автомобілем з ДВС, пише Financial Times з посиланням на великого лізингодавця LeasePlan. Для галузі це важлива віха: вважається, що з цього моменту стартує масовий перехід споживачів на електротягу.
Головним чинником стало зростання цін на пальне. Електромобіль все ще в середньому дорожчий при купівлі, але його технічне обслуговування дешевше, як і електрика. Причому заряджати електромобіль від побутової мережі вночі скрізь виходить дешевше, ніж скористатися послугами швидких зарядок.
Для дизельного автомобіля вартість витраченого за життєвий цикл палива становить 28% від ціни володіння, для електромобіля — 15%. Седан С-класу (типу Renault Megane) з електродвигуном у Великобританії обходиться в 919 євро на місяць, з дизелем у 941 євро та з бензиновим мотором у 954 євро. У Франції з її дешевою електрикою електромобіль ще вигідніший: 735 євро проти 904 і 868 євро відповідно.
Оцінка LeasePlan сприяє електромобілям, оскільки виходить з великого середньорічного пробігу – 30 тисяч кілометрів і 65% частки “домашньої” зарядки.