Автовиробники належать до обробки машин антикором по-різному.
Одні просто наносять спеціальну мастику на зварні шви, інші виробляють так звану гарячу оцинковку кузова. Тому на вторинному ринку трапляються автомобілі, яким не страшна іржа навіть через десятиліття.
Серед найстійкіших до корозії – представницький автомобіль Mercedes-Benz S-класу в кузові W221. Рестайлінгову версію випускали в період із 2009 по 2013 рік. Приблизно те ж саме сервісмени говорять і про його послідовника — W222, який з’явився у 2013 році відповідно. Відомо, що в конструкції авто широко використаний пластик, вуглеволокно та алюміній, а ці матеріали не схильні до корозії.
Далі в рейтингу розташувалася компанія Audi зі своєю флагманською чотиридверкою – моделлю A8. Кузов автомобіля повністю виконаний із алюмінієвих сплавів. А щодо оцинкування, то в Інгольштадті її почали проводити ще в середині 80-х років. Згодом у цій машині можуть піддатися іржі внутрішні поверхні крил.
Далі слідує ще один «німець» – Porsche Cayenne (Type 958), який залишив конвеєр у 2017-му. Кросовер радує не тільки динамікою та керованістю, а й безпекою кузова. Про це говорять і фахівці наших автосервісів, і результати досліджень Шведського інституту корозії. Крім того, цікаво, що Cayenne більш стійкий до іржі, ніж споріднений Volkswagen Touareg.
Згадаймо і «класику», яка довела, що кузови можуть не руйнуватися десятки років: звичайно ж, ми маємо на увазі автомобілі Volvo. Зокрема, йдеться про серію 700. «Міцні валізи» – так ці незграбні седани називають їхніми власниками. Багато з цих машин вже мають пристойні пробіги, але продовжують служити вірою та правдою своїм власникам.