Зараз багато хто продає свої машини, щоб купити авто з Піднебесної. Їх турбує сервіс та термін гарантії, адже запчастини на інші імпортні автомобілі стали надто дорогими, та й із зобов’язаннями безкоштовного ремонту у європейців тепер не все гладко. «Китайці» заманюють гарантією в 3 або 5 років!
Але такі довгі періоди гарантії поширюються лише на великі вузли та агрегати, наприклад, блок циліндрів або вал трансмісії. На паливні форсунки вони обмежені 60 000 кілометрами пробігу. Варто зазначити, що китайські автовиробники допускають 92-й бензин у турбомоторах. Видання радить користуватися А-95 та регулярно чистити форсунки .
Що стосується кузова, то товщина фарби китайських автомобілів невелика . Так, сколи на лакофарбовому покритті гарантовані за будь-якої манери водіння. А якщо їх не усунути, то дуже швидко з’являється корозія та іржа. Тому багато власників використовують захисну плівку на капоті і роблять антикор, а це обіцяє додатковими витратами .
Крім того, кузовні елементи дорогі . Іноді вони оцінюються навіть більше, ніж кузовщина на німецькі автомобілі на зразок Volkswagen Polo або Opel Astra . А цінники на фари, капоти та крила для деяких моделей з КНР можуть бути в 1,5 рази більшими, ніж такі ж деталі у машин з Європи. Страховики часто списують в брухт китайські автомобілі після серйозної ДТП, оскільки ціни на ремонт зашкалюють.
Також власники нових китайських автомобілів все частіше стикаються з нестачею деталей. Так, в одному великому автосалоні машину не віддавали з ремонту два тижні: не могли відремонтувати кондиціонер. На складі не було необхідних запчастин.
Китайські автовиробники швидко та часто роблять рестайлінги. Таким чином, може з’явитися різноманітність версій тих самих комплектуючих, які не підходять до конкретної моделі. У результаті дилеру потрібно замовляти нову деталь, що веде до втрати часу.