Компанія GMC (входить до концерну GM) розсекретила другий за рахунком після Hummer EV електричний пікап – Sierra EV. Власне, він став частиною сімейства Sierra, хоча базується на тій самій платформі Ultium, що і Hummer. Поки що розсекречена лише найрозкішніша комплектація Denali.
У зовнішності нового пікапа збережена низка рис, властивих сімейству Sierra, – це, наприклад, характерна підвіконна лінія і С-подібні ходові вогні. Однак для електропікапа розробили власну решітку радіатора та передній бампер. Фірмовий багатофункціональний задній борт та люк між кабіною та вантажною платформою дозволять перевозити довгоміри до 3,3 метри.
Найдорожча версія за умовчанням отримала адаптивну підвіску з пневмоелементами, які дозволять варіювати дорожній просвіт у діапазоні 50 міліметрів. Також для шасі Sierra EV запозичили частину рішень у Hummer EV: це, наприклад, керовані задні колеса. Вони можуть повертатися як в один бік з передніми, так і протифазі. Це підвищує маневреність пікапа поза асфальтом і робить доступним так званий режим краба – можливість рухатися боком.
Два двигуни пікапа розвивають 764 к.с та 1063 Нм крутного моменту. До 100 км/год такий пікап прискориться приблизно за 4,5 секунди. Ємність акумуляторів поки не озвучена, але вони мають бути досить великими: заявлений для топової версії Sierra EV розрахунковий запас ходу становить 640 км. Пікап може брати на борт вантаж до 490 кілограмів та буксирувати причепи вагою до 4,3 тонни.
В їздовій електроніці GMC Sierra EV є п’ять режимів роботи: стандартний, для буксирування, для бездоріжжя, для максимальної віддачі та індивідуальний, в рамках якого можна налаштовувати низку характеристик. Передбачено також режим їзди «в одну педаль».
Батарея пікапа підтримує зарядку від станцій постійного струму потужністю до 350 кВт. Тим самим за 10 хвилин можна зарядити акумулятор для того, щоб проїхати 160 км. Ба більше, Sierra EV здатна віддавати електрику іншим електромобілям та побутовим приладам. За даними виробника, середнє домогосподарство може забезпечуватися електрикою від пікапа терміном до 21 дня. Опційно доступний розгалужувач на 10 розеток: за його допомогою можна запитати похідний табір або облаштувати роботу дистанційного офісу.
Для пікапа розробили повністю новий інтер’єр із горизонтальною передньою панеллю та величезним вертикальним дисплеєм у центрі: його діагональ становить 16,8 дюйма. Асистують цьому дисплею панель приладів на 11 дюймів і 14-дюймовий проєкційний дисплей. Оздоблювати інтер’єр найдорожчої версії передбачається натуральною стьобаною шкірою та деревом: дерев’яним буде навіть дно бездротової зарядки. До оснащення також увійдуть скляний дах та акустика Bose.
Замовлення на GMC Sierra EV Denali Edition 1 приймаються за ціною від 107 тисяч доларів, перші доставки заплановані на початок 2024 року. До 2025 модельного року у пікапа з’явиться кілька доступніших версій включно позашляхову та базову, яка, як очікується, коштуватиме приблизно 50 тисяч доларів.