Mahindra презентувала у Лондоні п’ять прототипів електричних кросоверів. Їх створили на модульній платформі INGLO, розробленій у співпраці з концерном Volkswagen Group. Німці постачатимуть для неї компоненти від своєї електричної архітектури MEB.
Машини можуть мати колісну базу від 2762 до 2775 мм, а загальну довжину – від 4370 до 4790 мм.
Мотор може бути один або два. Привід, відповідно, задній або повний. Віддача становитиме від 231 до 395 к.с. Машини використовуватимуть літій-залізо-фосфатні 60- та 80-кіловатні акумулятори. На одному заряді обіцяють автономність до 450 км.
Підвіска, яку забезпечує INGLO – стійки МакФерсон спереду та багатоважільну конструкцію ззаду. Заявлений кліренс для всіх моделей становить 218 мм.
Моделі Mahindra XUV.e8 та XUV.e9 зовні дуже схожі. Здається, що це одна машина у кузовах класичного кросовера та крос-купе відповідно. Враження оманливе. XUV.e8 — електрична версія моделі Mahindra XUV700, що вже існує в лінійці виробника. Запуск у серію обіцяють 2024 року. Кросовер має довжину 4740 міліметрів та запропонує три ряди сидінь.
XUV.e9 чекають у першій половині 2025 року. У купеподібного кросовера на 4790 мм салон буде вже п’ятимісним. Всередені, судячи із фото, розташується потрійний планшет і сенсорний блок управління мікрокліматом.
Друге сімейство – Mahindra BE – складається із трьох моделей. Їх позиціонують як молодіжні машини зі спортивним акцентом. Запуск розпочнеться у жовтні 2025-го з кросовера BE.05 довжиною 4370 міліметрів. Він буде найкомпактнішим із усіх. Його інтер’єр також показали. Там лише два екрани та екологічне оздоблення з матеріалів вторинної сировини.
Через рік з’явиться Mahindra BE.07 довжиною 4565 міліметрів, за нею піде ще одне крос-купе BE.09, про яке індійці поки нічого не розповіли.