Рекордні ціни та дефіцит: що чекає український ринок палива у травні

Час читання: < 1 хв.
0

Сьогодні в Україні дуже гостро обговорюється тема пального. Через війну з ним є великі проблеми. Україна відмовилася від поставок з Росії та Білорусі, і водночас має великі проблеми з налагодженням безперебійного імпорту пального з Європи. Все це, по-перше, призводить до суттєвого подорожчання бензину та дизеля. А по-друге, для його дефіциту.

Як результат, АЗС, які працюють в Україні, вже знехтували тими рекомендаційними цінами, які встановила держава. Наприклад, мережа АЗС Приват (Авіас, Укрнафта) вже встановила ціни на бензин та дизель щонайменше на 2 гривні вище, ніж це рекомендовано. Експерти кажуть, що цим не обмежиться, пише GSMinfo .

Запасів немає, а логістика не налаштована

Подібний крок мережі «Приват» зрозумілий, адже компанія зараз торгує лише нафтопродуктами Кременчуцького НПЗ. Запасів на заправках немає. Якщо раніше водіям дозволялося заправляти бак на 20 літрів, то зараз десь дозволяють лише 10. До дефіциту призводить і не налаштована логістика з ЄС. У Європі не вистачає цистерн та бензовозів. Крім цього, державне регулювання цін теж не найкраще відбивається на мережах. Експерти кажуть, що зараз оптові ціни виходять дорожчими за роздрібні, тому швидше за все, поступово всі АЗС перейдуть на реальну ринкову вартість пального. Обминаючи цим рекомендації уряду.

Ціни вже не знизяться, а дефіцит буде

Реклама

Водіям точно не варто очікувати на здешевлення пального, як мінімум у травні. Треба бути готовим до ще більших цін, а також до дефіциту бензину та дизеля. Зокрема, найважча ситуація буде у регіонах, де точаться бої. Не на всіх заправках вдасться заправитися на заході країни. Однак там нестача пального відчуватиметься не так гостро.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!