Електричний кросовер Toyota bZ4X може з’явитися не раніше 2023 року

Час читання: 2 хв.
0

Продажі першого електромобіля Toyota, безперечно, плануються, проте до запуску Toyota bZ4X може пройти більше 12 місяців.

Спочатку Toyota сподівалася випустити bZ4X, який був представлений як трохи замаскований концепт на автосалоні в Шанхаї у квітні минулого року, протягом кількох місяців після його глобального запуску, тобто в середині 2022 року. Коли повністю електричний кросовер bZ4X з’явиться на ринку, Toyota, як очікується, запропонує можливість розмістити онлайн замовлення або через дилера Toyota . Проте, ми можемо не побачити його до перших місяців 2023 року.

На щастя, Toyota стверджує, що будь-які проблеми з поставками не будуть такими серйозними, як ті, з якими стикаються власники LandCruiser та RAV4 . «Це будуть місяці, а не роки. Ми все ще сподіваємося, що наступні 12 місяців ми зможемо оголосити про запуск цього автомобіля», — повідомляють представники бренду.

Реклама

Хоча bZ4X важливий як перший електромобіль Toyota , він не буде широко продаватися. Таким чином, його пізніше, ніж очікувалося, поява на початку 2023 року не завдасть жодної шкоди амбіціям японського бренду щодо збільшення продажів за рахунок його зусиль з виходу на ринок у 2021 році. Але висока ціна буде основною перешкодою для масового впровадження bZ4X .

«Це буде дешево? Ну, коротка відповідь – ні, бо електромобілі на батареях недешеві. Чи постараємося зробити його максимально доступним? Обов’язково постараємося», – сказали представники Toyota. “Ми хочемо зробити це досяжним, ми дійсно хочемо продати цю машину”.

Toyota не дала жодних вказівок про конкретні ціни, кількість bZ4X, що поставляються , на різні ринки і про доступні комплектації. Відомо, що новий позашляховик п’ятимісний середнього розміру буде доступний в одномоторній передньопривідній і двомоторній повнопривідній конфігураціях. Він трохи довший за RAV4, у нього буде акумуляторна батарея на 71,4 кВт-год і заявлений запас ходу до 500 км у повнопривідному варіанті.

Toyota Australia , наприклад, вже знаходиться в процесі планування bZ4X і місцеве керівництво ясно дало зрозуміти, що кросовер, ймовірно, пропонуватиметься клієнтам не через традиційний дилерський канал. “Онлайн буде частиною цього, але це не буде виключно онлайн”, – сказав директор з маркетингу та продажу Toyota Australia Шон Хенлі. “Ми розглянемо різні способи його покупки, різні пакети та інше”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!