Компанія Ford представила новий пікап Ranger. Перша зміна поколінь за десять років помітно «осучаснила» модель зовні, перетворила в салоні і в цілому зробила її витривалішим, універсальним, а також «інтелектуальним» в історії сімейства пікапам.
Завдяки іншим бамперам, модернізованим кузовним панелям, а також світлодіодним та опціональним матричним фарам новий пікап Ford Ranger тепер відповідає фірмовому стилю компанії Ford та нагадує повнорозмірну модель F-150 .
Колія і колісна база Ford Ranger виросли на 50 мм, що позитивно позначилося на просторі всередині машини і розмірі вантажної платформи, на яку тепер легко розміщується повнорозмірний піддон або лист будівельної фанери. Була вдосконалена і геометрична прохідність моделі: завдяки «урізаному» на 50 мм передньому звису кут в’їзду машини став більшим і візуально збільшив дорожній просвіт (принаймні спереду) ще на кілька десятків міліметрів.
Виконаний у «легковому» стилі інтер’єр нового Ford Ranger обзавівся якіснішими матеріалами обробки, повноцінною електронною «приборкою» та сучасною медіасистемою Sync4 з дисплеєм на 10,1 або 12 дюймів, голосовим управлінням, а також оновленням ПЗ «по повітрю».
Оснащення новинки поповнилося недоступними раніше камерами кругового огляду та новою технологією зовнішнього освітлення, яка може стати в нагоді у подорожі, якщо довелося розбити табір десь у лісі чи іншій глушині. Окрім цього, разом із пікапом Ford Ranger покупцям запропонують майже 600 оригінальних аксесуарів для різних цілей.
Моторна гама пікапа Ford Ranger відрізнятиметься залежно від ринку. У лінійку входять колишні 4-циліндрові дизельні агрегати з одним і двома турбокомпресорами та 2,3-літрова бензинова “турбочетвірка” EcoBoost , а також нова дизельна “шістка” робочим об’ємом 3,0 літра. Коробки передач – 6-ступінчаста МКПП, 6-10-діапазонний “автомат”. Передбачено привід на всі чотири колеса, причому доступні модифікації як з повним приводом, що підключається, так і з постійним.
Продавати новий пікап Ford Ranger планується більш ніж у 180 країнах світу. У Таїланді та Південній Африці його випуск розпочнеться вже у першому кварталі наступного року, а до Європи «товарні» машини приїдуть лише 2023 року.