Наступне покоління середньорозмірного рамного позашляховика Toyota Land Cruiser Prado представлять у серпні 2022 року. Автомобіль з кодовим позначенням J180 створюють на рамній платформі TNGA-F з нижчим центром важкості та зменшеною масою. Про це пише китайське видання AutoHome.
При розробці нового Land Cruiser Prado багато технічних і дизайнерських аспектів перейдуть зі старшого брата – повнорозмірного позашляховика Land Cruiser 300, що вийшов влітку 2021 року . Очікується, що одночасно з базовою версією покажуть і GR Sport , яка відрізнятиметься стайлінгом та доробками щодо підвіски.
Завдяки платформі TNGA-F вдасться збільшити простір у салоні та встановити силовий агрегат трохи нижче, ніж раніше. Плюс до цього кузов стане легшим за рахунок широкого використання алюмінієвих сплавів. Чи дозволить це знизити споряджену масу — велике питання, оскільки TLC300 загалом не схуд у порівнянні з TLC200 , хоча його кузов теж став легшим.
Land Cruiser Prado покоління J180 отримає світлодіодні фари з динамічними «поворотниками», повністю цифрову панель приладів і великий дисплей медіасистеми, а в якості опції запропонують аудіоустановку на 12 динаміків JBL .
2,8-літровий дизельний 1GD-FTV, напевно, перекочує в нове покоління позашляховика, адже він тільки недавно був модернізований, пише drom.ru.
AutoHome наводить і досить суперечливу інформацію: нібито на Land Cruiser Prado покоління J180 з’явиться 2,5-літровий атмосферний бензиновий A25A-FKS (205 к.с. та 250 Нм), який встановлюється, зокрема, на Toyota Camry . Більш того, і він, і дизельний мотор будуть агрегатуватися з варіатором Direct-Shift CVT , який застосовується на легковиках Toyota , у тому числі на тій же Camry та RAV4 . Наскільки ця інформація відповідає дійсності, покаже час.