Renault готує новий компактний електричний позашляховик

Час читання: 2 хв.
0

Другий електричний позашляховик Renault, створений на основі концепції Morphoz, на підході. Бренд готує нову модель для компактного сегмента, яка буде позиціонуватися трохи вище недавно представленої Mégane E-Tech Electric і стане альтернативою Skoda Kadjar в 2023 році.

Комерційний запуск нового Renault Mégane E-Tech Electric запланований на весну 2022 року, але у французького автовиробника на підході вже друга електрична модель з таким же типом кузова. Йдеться про позашляховик компактного сегмента з нульовим рівнем викидів, який буде випущений на ринок у другій половині 2023 року.

Майбутня модель є частиною нового плану запуску «eWays», який включає в себе не менше дюжини електромобілів до 2025 року, сім – з логотипом Renault і три – з печаткою Alpine. Перший EV нам уже знаком, а другий ми якраз бачимо на зображенні від компанії Renault, яка представила бічний силует яскраво-вираженою традиційної форми позашляховика і великим внутрішнім простором, яке він зможе запропонувати завдяки довжині, близькою до 4,6 м.

Реклама

У минулому році видання speedme.ru публікувало деяку інформацію про цю модель, яка тоді була відома під внутрішнім кодом «HCC» і грунтувалася на концепції Renault Morphoz. Проект насправді мав два варіанти найменувань, включаючи також «HCB». Після презентації нової стратегії «Renaulution» з двох брендів Renault вирішив запустити у виробництво тільки останній, орієнтований на сегмент C, так що роль флагмана дістанеться Alpine.

Новинка також буде розроблена на передовій платформі CMF-EV, призначеної для всіх електромобілів групи і буде розділяти технології з Nissan Ariya. Серед гідних аргументів варто виділити силову установку, в якій будуть використовуватися один і два електродвигунами з регульованою потужністю, що працюють в діапазоні від 218 до 394 к.с. разом з потужною батареєю, що поставляється польським підрозділом LG Chem.

На даний момент подробиць про цей новий електричному позашляховику трохи, хоча деякі джерела вказують, що у бренду вже є комерційна назва, розроблене для цієї моделі: таке ж, як у мінівена, ім’я, яке користується великим успіхом протягом чотирьох років поколінь, тому його можна було сприймати як більш сучасну електричну інтерпретацію старого мінівена. А точніше Renault Scénic E-Tech Electric.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!