Автоексперти пояснили, чому можна, але не варто їздити на машині з порожнім баком. Подібна звичка негативно відіб’ється на паливній системі, пише Avtodream .
При недостатньому обсязі палива в баку електричний бензонасос може подсосать повітря. В результаті з ладу вийде цілий ряд запчастин, наприклад, форсунки, мотор, сітчастий фільтр. Залишки пального подаються в двигун під меншим тиском, а значить паливна суміш стає збідненого.
Компресія починає падати і виникає детонація, що викликає пошкодження клапанів і поршнів. Сучасні автомобілі сконструйовані так, що ймовірність зіпсувати паливний насос через відсутність ПММ невелика.
Про це дбають численні перегородки в баку, що перешкоджають різкою подачі або припинення палива при маневрах. Нові моделі машин зроблені так, що без бензину або дизеля в баку переживати про бензонасосі не доведеться.
Справа в тому, що при падінні тиску в системі, контролер перекриє подачу харчування. Бензонасос відразу відключиться, тому силова установка затихне.
У транспортних засобах, сконструйованих 20-30 років тому, такого захисту немає, тому без потрібного обсягу пального фільтри починають забиватися.
Через перепад температур, що виникає при недостатньому охолодженні, на стінках бака з’являється конденсат, який стікає і потрапляє з ПММ. У підсумку через розведеного палива машина погано заводиться.