Відтоді, як в Україні почали встановлювати камери фото- і відеофіксації, було виписано близько 1,8 млн постанов, проте кількість аварій зросла на 22% у порівнянні з минулим роком. Це близько 70 тис. аварій, з яких одна тисяча – летальні випадки.
Чому проблема залишається?
Переважно тому, що культура водіння в Україні, як і раніше, залишає бажати кращого. А підвищувати розміри штрафів – у даному випадку не найбільш вдала ідея.
Якщо розібратися в проблемі, виявляється, що левова частка порушень припадає на водіїв, які не є власниками автомобілів. До них можна віднести водіїв таксі, які їздять на службових автомобілях, водіїв служб доставки, водіїв вантажних перевезень тощо – за орієнтовними підрахунками, таких близько мільйона по всій країні.
– З початку пандемії кількість штрафів зросла на 80%. Багато людей втратили роботу, і найпростіше місце, куди можна влаштуватися – це піти працювати таксистом, кур’єром або водієм-експедитором. Коефіцієнтом корисної дії у таких водіїв завжди буде швидкість виконання замовлення. При цьому люди часто не володіють достатнім практичним досвідом, а виїжджають на дороги, впевнені у своїх силах, – розповідає активістка, керівниця сервісу Штрафи UA для бізнесу Таїсія Юрздіцька.








