Хіба це велика проблема, що новий електрифікований кросовер, який називався іменем Mustang і кілька класичних деталей від Mustang, обійшов в продажах свого культового тезку, автомобіль, який давно асоціюється з американськими машинами? Абсолютно. Це не означає, що Mach-E не дуже хороший на дорозі. Навіть базова версія Mach-E принесе задоволення від водіння і приверне увагу на дорозі. Однак можна зрозуміти, куди котитися світ, порівняємо червневі продажу електричного Mech-E і бензинового Mustang.
У червні Mach-E проданий в кількості 2 465 штук, що на кілька сотень більше, ніж у Mustang – 2 240 одиниць. Незважаючи на те, що це перший раз, коли Mach-E вирвався вперед з продажу, випередивши традиційний Mustang, червневі продажі електромобіля були не найкращими. Ще в лютому Ford продала 3 739 Mustang Mach-E, але з тих пір щомісячні продажі електричного позашляховика становили трохи менше 2000 штук. У квітні звичайний Mustang досяг рекордних місячних продажів в 2021 році – 8000 одиниць. Кожен другий місяць, за винятком червня, його реалізація перебувала в діапазоні від 4000 до 5000 одиниць.
Журналісти звернулися до Ford за роз’ясненнями і з’ясували, що на запаси Mustang вплинула триваюча брак чіпів в автомобільній промисловості, особливо в квітні і травні, коли виробництво Mustang було фактично повністю зупинено. Тоді дилерам залишалося лише продавати свої складські запаси, що спричинило різке падіння продажів з 8000 одиниць у квітні до 4436 в травні. Представник Ford також підтвердив, що Mach-E отримав деякий «пріоритет» як новий продукт, але додав, що продажі Mach-E є реальні замовлення, які виконуються в міру надходження, що, поряд з високими продажами електромобіля в лютому, спростовує думку про тому, що червневі продажу були якимось чином «перенасиченням» відкладених замовлень на Mach-E.
Так що так, Mach-E перевершує Mustang з продажу, але є деякі нюанси. Так, якщо незабаром ситуація з чіпами вирішиться, то класичний масл-кар може знову вирватися вперед.