Cпираючись на знімок журналу Motorgraph, що логотип компанії Hyundai був знятий з будівлі штаб-квартири Hyundai Motor Group в Яндже-донг, Сеул. Відзначається, що він зник в середині травня цього року. За словами представника концерну Hyundai Motor Group , його видалили «щоб замінити стару вивіску».
На відміну від марки Kia , де ідея заміни векторної графіки і логотипу була піднята кілька років тому, Hyundai мало що зробила в сфері зміни бренду і корпоративного іміджу. Однак ця ситуація може змінитися. За інформацією Корейського відомства інтелектуальної власності, 30 грудня минулого року Hyundai Motor Company подала заявку на новий товарний знак для ахроматичні логотипу.
Ймовірно, що в оновленому логотипі Hyundai буде застосовуватися векторна графіка. Оскільки різні марки, такі як Genesis , високопродуктивний N , Ioniq – для електрокарів і HTWO (H2) для водневих авто, були запущені один за іншим, швидше за все, було прийнято рішення посилити ідентичність брендів, що входять в концерн Hyundai Motor Group .