Dodge Viper сміливо можна назвати «по-справжньому страшним спортивним автомобілем».
Оригінальний родстер RT / 10 розвивав максимальну потужність більше 400 кінських сил, при цьому сам автомобіль не мав подушок безпеки, ABS або інших систем, що підвищують безпеку. У цього «звіра» навіть не було дверних ручок зовні, не кажучи вже про інші важливі «дрібниці».
Відзначається, що 30% автомобілів RT / 10 розбилися на дорозі після того, як були куплені дилером.
Неймовірно, але 2000 року Американський інститут безпеки дорожнього руху (IIHS) виявив, що Viper 1997-1999 років, який забрав близько 70 000 доларів, коштував страховим компаніям в середньому набагато більше за аварію, ніж будь-який інший автомобіль. Або в середньому в 7 разів більше, ніж при звичайних аваріях.
Road & Track зв’язалися з двома експертами, від яких RT / 10 такий небезпечний, – батьком Вайпера Бобом Лутц і Бобом Вудхауса.
Однак непроста репутація спортивної моделі безумовно окупається. За словами Лутца, автомобіль відродив імідж Chrysler в той момент, коли корпорація намагалася вижити.
«Великим ризиком було б нічого не робити», – сказав менеджер.