Audi розсекретила компактний електричний паркетник Q4 e-tron. Причому разом із звичайною версією представлений відразу і Q4 Sportback e-tron в стилі крос-купе.
У компанії з Інгольштадта вже є пара електричних кросоверів e-tron і e-Tron Sportback. Брати Q4 не тільки компактніші (довжина кузова – 4590 мм проти 4901 мм), а й побудовані на іншій платформі. Якщо в старших моделях застосовується архітектура MLB Evo , спочатку розроблена для машин з ДВЗ і вже після конвертована під електроустановку, то для Q4 задіяна виключно електрична MEB від Volkswagen . На ній побудований, зокрема, Volkswagen ID.4 .
Зовні Q4 e-tron майже не відрізняється від однойменного концепт-кара дворічної давності. Новинка витримана в фірмовому стилі Audi . Спереду вона нагадує зменшений флагманський кросовер Q8 . Замість решітки радіатора використовується імітує її за формою панель, за якою ховаються компоненти системи напівавтопілота. Над передніми і задніми арками привертають увагу об’ємні підштамповки. Відмінність Sportback – оригінальна задня частина кузова з спадаючої лінією даху.
Q4 e-tron отримав цифрову приладову панель і 10,1-дюймовий сенсорний дисплей системи MMI. В якості опції його розмір можна збільшити до 11,6 дюйма. На момент старту продажів це буде найбільший тачскрін серед всіх моделей Audi . У кросовера також є проекційний дисплей нового покоління, особливість якого – ефект доповненої реальності (ідентичний 70-дюймової панелі, встановленої на відстані 10 метрів від водія). У медіасистему вшитий голосовий асистент «Ей, Ауді» (Hey, Audi).
У новинці застосовується спеціальний блок генерації зображень (PGU), вбудований в приладову панель. Яскравий РК-дисплей який направляє світлові промені на два дзеркала, а спеціальні оптичні компоненти поділяють частини для ближнього і далекого областей. В результаті створюється ілюзія, ніби зображення з’являється перед очима водія.
Для кросовера доступні кілька версій. Базовий варіант – Q4 35 E-tron з заднім електромотором (170 л.с.) і батареєю 52 кВт * год. Запас ходу – 335 кілометрів, час розгону з місця до 100 км / год – 9 секунд. У Q4 40 E-tron застосовується той же електромотор, але «розігнаний» до 204 к.с. Завдяки цьому прискорення з місця до 100 км / год складає вже 8,5 секунди. Плюс до цього АБК на 77 кВт * год забезпечує до 508 кілометрів пробігу на одній зарядці.
У Q4 50 E-tron додається передній електромотор. Сукупна потужність – 299 к.с. Такий автомобіль прискорюється до «сотні» за 6,2 секунди. Запас ходу при тій же ємності (77 кВт * год) скорочений до 475 кілометрів.
Audi Q4 e-tron і Q4 Sportback e-tron поставлять на конвеєр Volkswagen в німецькому місті Цвіккау вже в наступному місяці. Ціни в Німеччині починаються від 41 900 євро. Доплата за Sportback – 2 000 євро. Трохи пізніше кросовери повинні дістатися і до України.