Седани D-класу хороші тим, що за не дуже великі гроші можуть запропонувати просторий і комфортабельний салон, пристойний багажний відсік, гарне оснащення і досить потужні мотори. При цьому, дуже бажано, щоб така машина мала гарну надійністю, особливо якщо мова йде про примірники віком близько 10 років. «Автоновини дня» склали ТОП-3 старих японських седанів D-класу на вітчизняному вторинному ринку.
Toyota Camry
В рестайлинговом варіанті є чи не найкращим варіантом серед десятирічок даного сегмента в принципі. Це означає, що ціни на такі авто стабільно тримаються так досить високому рівні. Втім, Camry цілком коштує тих грошей, які за неї просять. Це і хороша надійність, і деяка статусність моделі, нехай і далеко не новою. Плюс все та ж висока ліквідність при перепродажі.
Дана модель зустрічається з бензиновими моторами об’ємом в 2.4 і 3.5 літра, потужністю відповідно в 165 і 275 кінських сил. Для менш потужного двигуна пропонувалася як МКПП, так і «автомат», а для 6-циліндрової версії тільки АКПП.
Honda Accord
Цей седан з музичною назвою може похвалитися досить динамічною і збалансованої зовнішністю, а також відмінними ходовими характеристиками. Так, підвіска не надто любить погані дороги, але вже на рівних «Акорд» восьмого покоління показує себе дуже добре в плані керованості і задоволення від водіння.
Mazda 6
Друге покоління маздовскої «Шістки» отримало цікавий і впізнаваний дизайн, що додало машині солідності в порівнянні з попередницею. Цей седан також відрізняється досить азартної керованістю, заточеною швидше на більш чітке проходження поворотів, ніж на максимальний комфорт.
Відзначимо, що купуючи десятирічне авто D-класу, потрібно бути готовим до можливих витрат на обслуговування, особливо це стосується багатоважельних підвісок, які, з огляду на якість наших доріг, не завжди трапляються в досить хорошому стані.