Названо 5 найдорожчих електромобілів у світі

Час читання: 7 хв.
0

Електричні автомобілі стають дедалі популярнішими, і водії охоче купують такі машини. Дізнайтеся про найдорожчі електромобілі, і скільки вам довелося б витратити, щоб їх придбати. Ось наш топ-5.

Коли ми чуємо про електромобілі, то в першу чергу згадуємо компанію Tesla Ілона Маска. Й дійсно, ці електрокари вельми престижні і дуже популярні серед поціновувачів електроприводу. До того ж не кожен може собі дозволити такий автомобіль. Але виявляється, що моделі від Tesla не найдорожчі електрокари у світі. Треба розуміти, що є автомобілі, які у декілька разів дорожчі за престижну Tesla Model X. То ж сьогодні познайомимо вас з найдорожчими електричними машинами, які можуть дати фору не тільки Tesla, але й Ferrari та Bugatti з McLaren.

Новинки зазвичай дорогі, але, зрештою, в міру того як вони стають більш доступними та більш популярними, вони дешевшають. Перш ніж ми почнемо, варто зазначити, що будь-які дані про вартість надаються в іноземній валюті та округлюються, тому коливання курсу валют можуть змінити конкретні значення, але, звичайно, не настільки, що список зміниться. До того ж теоретично у гру може ввійти новий гравець з новим електричним гіперкаром буквально в той день, коли ми опублікуємо цю статтю. Отже, не будемо зволікати і представимо наш топ-5 найдорожчих електрокарів у світі, які на сьогоднішній день можна купити.

NIO EP9 – $1,2 млн

Реклама

Наш список відкриває суперкар китайської компанії NIO. Цей дводверний спортивний автомобіль, вперше представлений у 2016 році, пропонує два місця на борту, а на розробку його дизайну та виробничої версії компанії знадобилось лише 18 місяців роботи.

EP9 розшифровується як Electric Performance 9, і ви навіть не можете собі уявити, якою влучною є ця назва. Річ у тім, що цей електрокар й досі є одним з найбільш швидких електромобілів у світі. Він має у своєму активі кілька рекордів швидкості, які він продемонстрував на гоночних трасах. Притискна сила становить до 24 019 Н.

За привід NIO EP9 відповідають чотири електродвигуни з рідинним охолодженням, кожен на окреме колесо. Кожен з них забезпечує потужність у 335 кінських сил, використовуючи для живлення літій-іонну батарею. Дальність пробігу становить до 427 км від однієї зарядки.

Унікальність цього приводу BEV у тім, що кожне колесо управляється незалежно, що разом зі вдосконаленою системою векторизації крутного моменту забезпечує найкращу передачу потужності. Такий висновок підтверджує розбіг до сотні кілометрів за 2,7 секунди та максимальна швидкість 350 км/год. Це дійсно вражаючі показники, враховуючи, що купе важить 1 735 кг.

Якщо говорити про ціни та доступність моделі, то  спочатку було зібрано лише шість електрокарів EP9, але з часом, враховуючи попит, компанія вирішила розширити цей план ще на 10 автівок. Кожна з них коштує щонайменше $1 200 000.

Rimac Concept_Two – $1,7 млн

В компанії Rimac відразу заявили, що головною їхньою метою не є заробляння грошей, як і Tesla, вони мають намір допомагати іншим створювати світ екологічно чистого електротранспорту. Їх розробки спрямовані на збереження екологічного стану Землі. На словах все вірно, однак Concept_Two все ж вийшов дуже дорогим.

Так, 150 суперкарів за ціною близько $1 700 000 принесли хороший дохід власникам компанії. Багатьох здивувало, що майже все випущені моделі вдалось продати. Це дозволило компанії розвивати свої технології та рішення, і, можливо, ми незабаром побачимо ще цікавіші моделі. А поки що повернемось до Rimac Concept_Two.

Характерними особливостями C_Two є самонесучий кузов, характерна овальна форма дводверного купе та активна аеродинамічна система, що дозволило досягти коефіцієнта опору 0,28. Електрокар працює від чотирьох електродвигунів, які забезпечують загальну потужністю 1 914 кінських сил та 2 300 Н·м крутного моменту. Живляться вони від 120 кВт·год акумулятора, який дає можливість проїхати 550 км від одного заряду.

Кожен з двигунів безпосередньо пов’язаний з одним колесом і, що цікаво, спереду вони працюють з одношвидкісними коробками передач, тоді як задні вже з двоступінчастими коробками. Кажуть, що це дозволяє перетворити C_Two на 1 950-кілограмового звіра, який розганяється до 100 км/год за 1,85 секунди… хоча після делікатного, 30-сантиметрового “прискорення”. Відомо, що Rimac C_Two може досягати максимальної швидкості до 415 км/год.

Lotus Evija – $2,5 млн

Коли компанія Lotus офіційно представляла свій електричний автомобіль, то стверджувала, що її Evija буде найпотужнішим серійним автомобілем у світі. Його загальна потужність сягає 2 000 кінських сил, що в поєднанні з повним приводом забезпечує цьому гіперкару розгін до 100 км/год менш ніж на 3 секунди і максимальну швидкість понад 320 км/год.

Сама Evija важить 1 678 кг, що доволі багато для електрокару. До того ж, більшість цієї ваги, мабуть, приходиться саме на двигун. Відомо, що він був розроблений у співпраці з Williams Advanced Engineering у Великобританії та має потужність 500 к.с. з одношвидкісною коробкою передач на кожному колесі. Загальний крутний момент становить 1 700 Н·м. Батарея встановлена в центрі позаду салону, а її кришку навіть видно через заднє скло електромобіля.

Що стосується акумуляторів, то була обрана система потужністю 70 кВт·год, якої повинно вистачити, щоб проїхати до 402 кілометрів на одному заряді. Електрокар має надшвидкий режим зарядки, зарядна станція потужністю 350 кВт забезпечує повне наповнення батареї Eviji всього за 18 хвилин.

Температура нагрівання двигунів контролюється набором з чотирьох великих систем тепловіддачі, завдяки яким автомобіль зможе працювати в найшвидшому режимі протягом семи хвилин.

Компанія також заявляє, що Evija може розганятися швидше, ніж гіперкари з традиційними двигунами. І не дивно, бо тести довели, що Lotus Evija розганяється до перших 100 км/год менше 3 секунд, розгін до 300 км/год займає фантастичні 9 секунд, а максимальна швидкість складає 322 км/год. До цього всього ще додайте ідеально відполірований аеродинамічний профіль з обтічною формою, тунелями Вентурі та величезними повітрозабірниками для гальм. Просто фантастичний електрокар!

Lotus планує побудувати лише 130 одиниць Evija, а потенційні покупці спромоглися внести $310 000 задатку ще рік тому, щоб потім купити електрокар “всього” за $2,1 млн. до сплати податків та додаткових зборів. Відомо, що майже всі моделі були передзамовлені, тому британська компанія роздумує, чи не збільшити об’єми виробництва.

Automobili Pininfarina Battista Anniversario – $2,9 млн

Сама компанія Automobili Pininfarina є ще доволі молодим автовиробником у порівнянні з конкурентами. Майже два роки тому на Женевському автосалоні Automobili Pininfarina представила свій розкішний електричний гіперкар Battista, який буде випускатися тиражем 150 екземплярів. Його платформа була виготовлена ​​з вуглецевого волокна, а спереду та ззаду є спеціальні алюмінієві амортизатори.

Що стосується кузова, основна увага тут також приділяється вуглецевому волокну, а розташування акумуляторних батарей потужністю 120 кВт·год (що дозволяють проїхати до 450 км на одному заряді) нагадує букву “Т”. Цікаво, що батарея знаходиться в середньому тунелі та позаду передніх місць.

Амортизація забезпечується електронною регульованою підвіскою, а гальма працюють за допомогою 390 мм вуглецево-керамічних дисків спереду та ззаду, керованих шестипоршневими супортами. Вся гальмівна система додатково доповнена пневматичним гальмом. Цікаве рішення для електрокарів, тому що поки що воно було присутнє тільки на болідах Формули-1.

У якості трансмісії у Баттісті використовується провідна трансмісія Rimac, подібна до тої, що встановлена у вищезгаданому Rimac C_Two, але зі своїми особливостями. Модель може похвалитися потужністю у 1 903 кінські сили та 2 300 Н·м крутного моменту, генерованого чотирма незалежними двигунами. Такий собі арабський скакун у світі електрокарів.

Така специфікація, мабуть, відповідає значним обмеженням, пов′язаним зі зчепленням шин з землею. Хоча про все це може подбати гума Pirelli P Zero на 21-дюймових дисках. Що стосується продуктивності, то виробник заявляє про розгін до сотні за 1,9 секунди та розгін до максимальної швидкості 350 км/год за 10 секунд. Я ж кажу, породистий арабський  прудконогий скакун.

Якщо казати про ціну, то тут є деякі нюанси. Так, для більшості потенційних покупців вона становить $2,2 млн, але серед запланованих 150 одиниць буде п’ять моделей Battista Anniversario, ціна яких підвищиться до $2,9 млн. Дивно, але всі п’ять моделей вже продані.

Aspark Owl – $3,2 млн

Конкуренція на ринку суперкарів проходить у кількох сферах. Деякі виробники намагаються впливати на уяву покупців такими параметрами, як потужність (Lotus Evija), інші орієнтуються на максимальну швидкість (SSC Tuatara), а треті намагаються поєднати все це, додаючи легенду про власну марку та ціну (практично кожна модель Bugatti). Японці з Aspark вирішили підійти до цього питання трохи інакше – їх пріоритетом при створенні суперкара було найкраще з можливих прискорень. І треба визнати, що їм вдалося досягти цієї мети.

Вперше Aspark Owl був представлений світові в 2017 році на автомобільному заході у Франкфурті. На щастя, він не закінчив своє життя як єдиний прототип, а натомість надійшов у продаж. Це цікавий автомобіль, оскільки з самого початку дизайнери поставили перед собою мету досягти саме якнайкращого прискорення.

Автомобіль надзвичайно низький та аеродинамічний, до того ж, дуже потужний. Ця потужність генерується чотирма електродвигунами і становить приблизно 2000 кінських сил. Максимальний крутний момент має таке ж значення (виражене, звичайно, у відповідних одиницях). Завдяки цим параметрам машина на старті шалено швидка – розбіг з нуля до 100 км/год займає менше двох секунд (рівно 1,7 секунди). Зосередження на прискоренні не означає, що можливості автомобіля в інших аспектах не вражають. Його максимальна швидкість становить приблизно 400 км/год, а дальність поїздки на одному заряді становить приблизно 450 км. Але все, звичайно, залежить від стилю керування водія.

“Жіночий вигляд” Aspark Owl з його округлими, привабливими формами забезпечений самонесучим корпусом з вуглеволокна вагою 120 кілограмів, який може рухатись лише в 3,15 дюймах від поверхні дороги.

На даний момент автомобіль поки що знаходиться на фазі виробництва. З цією метою японська компанія налагодила співпрацю з італійською Manifattura Automobili Torino, яка спеціалізується на реалізації таких проектів. Згідно з припущеннями, на початку має бути побудовано 50 екземпляів Aspark Owl, кожен з яких оцінений у неймовірні  $3,2 млн.

Так, це машини мрії для більшості з нас, але рівень їх технологій чітко демонструє, що за електричними автомобілями майбутнє. Їх дедалі більше ставатиме на автодорогах світу, в тому числі і в Україні.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!