Якщо в 2020 році європейські авторинки скоротилися помірно, то в перший місяць 2021 року тенденція зворотна.
Реєстрації нових автомобілів на окремих європейських ринках скоротилася майже на третину (Німеччина, Австрія, Португалія), а на деяких ринках навіть 50% (Данія, Словаччина, Іспанія і особливо Румунія). Великим винятком є Франція, де щедрі державні субсидії дозволили зберегти продажі майже на рівні минулого року (-5,8%).
Перший місяць 2021 року призвів до вельми цікавих зрушень в стабільному рейтингу найпопулярніших брендів. Volkswagen втрачає значну частку ринку, а Peugeot користується цим. Toyota випереджає Renault і вперше входить в трійку найпопулярніших брендів в Європі. Kia безпрецедентно випереджає свого старшого брата Hyundai, а в преміальному сегменті BMW вперше за п’ять років вдається повернути собі перше місце у Mercedes.
20.MINI – 8 308 штук
19.Jeep – 8 907
18.Nissan – 14 283
17.Volvo – 18 876
16.Hyundai – 24 520
15.Seat – 25 507
14.Kia – 26 922
13.Dacia – 27 568
12.Opel – 27 879
11.Citroen – 30 039
10.Audi – 31 811
9.Fiat – 32 627
8.Ford – 37 156
7.Mercedes – 42 589
6.Skoda – 43 010
5.BMW – 44 332
4.Renault – 46 431
3.Toyota – 47 743
2.Peugeot – 56 641
1.Volkswagen – 82 035