Китайський виробник електрокарів GAC Group приступив до тестування графенових акумуляторів. Випробування проводяться на серійних зразках техніки. Після аналізу результатів керівництву компанії мають бути ухвалені рішення про доцільність запуску батареї в масове виробництво.
Фахівці GAC запевняють, що тестований акумулятор заряджається до 85% за вісім хвилин, що можна порівняти з часом заправки машин з традиційними видами палива. Оснащення такими батареями електрокарів може внести кардинальні корективи в історію екологічного транспорту.
Роботи над графенових акумуляторами група Guangzhou Automobile початку в 2014 році. Цьому передувало поглинання земляків з Guangqi – компанії, яка розробила відповідну технологію, яка проходила в документах під назвою «3DG».
Офіційний дебют надшвидкої графеновой батареї відбувся рівно рік тому. Через шість місяців після її прем’єрного показу, спікери енергетичного департаменту GAC Group анонсували лабораторні випробування новинки. І ось зараз тестувати можливості акумулятора почали на серійних електромобілях.
За розрахунками фахівців Guangzhou Automobile, в даний час частка такої батареї в вартості електрокара становить близько 40%. У міру розвитку проекту, ціни на графенові акумулятори будуть падати, що призведе до зниження вартості е-мобілів.